וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי S1: סופר הוט האץ'

קטנה, מפוארת וקרבית, אודי S1 קוואטרו החדשה חמושה במנוע טורבו משחר לטרף שיגרום למתחרותיה להזעת יתר. בישראל ברבעון השני של השנה

אתר יצרן

פלח ההוט האץ' יאלץ בקרוב להתחרות עם מתמודדת אגרסיבית ומאובזרת שתצא את שערי אודי, ותזכה לבכורה בתערוכת ז'נבה הקרובה. החטיבה היוקרתית של פולקסווגן חשפה היום (רביעי) את האודי S1 קוואטרו החדשה, ממשיכת דרכה של ה-A1 קוואטרו קונספט, שעל פי המספרים על הנייר, ערוכה ומוכנה לכל מי שמוכן להכנס עימה לדו-קרב. באודי אף גאים לציין במסגרת חשיפתה, את שובו של כותר ה-S1 ששלט בענף הראלי בשנות ה-80.

ה-S1 קוואטרו, כפי שנגזר משמה, מצוידת במערכת הנעה כפולה לכל הגלגלים - היחידה בקבוצה זו. בחזיתה מותקן מנוע 2.0 ל' טורבו TFSI בעל הספק מרבי של 231 כ"ס ו-37 קג"מ. יחידת הבנזין המוגדשת מאיצה ה-S1 קוואטרו באמצעות תיבת 6 הילוכים ידנית ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות (5.9 ש' בספורטבק), ועד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 250 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-14.2 ק"מ לליטר.

בקרת הקוואטרו מווסתת במקביל עם בקרת היציבות של ה-S1, ולה שני מצבי ניהוג/ניתוק, לצד בלימה מתוגברת כך שהכוח מועבר במלואו לכל הגלגלים ללא איבוד מומנטום או עוצמה. המתלים של ה-S1 כוילו מחדש לעומת הגרסאות הבסיסיות של ה-A1 כמובן, כולל מתלה אחורי שונה, הקשחה של הבולמים וערכת בלימה עם דיסקים בקוטר 310 מילימטרים, צמיגי 215/40 וחישוקי 17 אינטש או 18 אינטש כאופציה. גם ההיגוי יהיה חד באופן ניכר לעומת ה-A1.

ה-S1 קוואטרו מובחנת בשלל אמצעים קוסמטיים להעצמת האווירה הפנימית ומקדם המשיכה החיצוני. אודי השתילה לה מפלט כפול מאחור, שבכה מושחרת קלות, פנסי בי-קסנון, נורות LED קבועות, ארבעה גוונים אופציונאליים וספויילר אחורי.

תא הנוסעים נשלט על ידי גוון שחור עם דיפונים בהתאם לגוון החיצוני של הרכב. לוגואים של קוואטרו ו-S1 גם הם בנמצא, וכן ידית הילוכים ספורטיבית, הגה ספורט, דוושות מפלדת אל-חלד, מושבי ספורט ועוד מגוון רחב של תוספות שניתן לתפור ללקוח בכפוף לפרופיל המכונית שייבחר לעצמו.

אודי תחל לשווק את ה-S1 בגרמניה ברבעון השני של השנה, במחירים שיחלו ב-30 אלף יורו (כ-150 אלף שקלים). מהיבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי המכונית תגיע לארץ בסמוך להשקתה באירופה. המחיר טרם נקבע.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully