וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה תציג בז'נבה את ה-TYPE R החדשה

הסיוויק TYPE R החדשה מקווה לטשטש את המגבלות של הדגם הקודם ותתייצב בז'נבה עם הדור החדש, לו 280 כ"ס לפחות

הונדה סיוויק טייפ R. אתר יצרן
הונדה סיוויק TYPE R. עוד מעט על הכבישים/אתר יצרן

הונדה תשלח השנה לתערוכת הרכב בז'נבה 4 מכוניות בלבד: הונדה NSX החדשה (מכונית על), מכונית התא דלק FCEV, גרסת התיור של הסיוויק לאליפות ה-WTCC, ואולי החשובה מכולן תהיה ההונדה סיוויק TYPE R, שלדעת רבים מחובבי המותג היפני עשויה לגרום להם לשכוח את האכזבה שנחל הדור היוצא של הגרסה הספורטיבית, בלשון המעטה.

הסיוויק TYPE R החדשה נמצאת בפיתוח זה כמה חודשים טובים, ובהונדה הקפידו השנה שהכול יהיה במקומו לקראת החשיפה בשוויץ. היא תזכה למראה חיצוני שלא משאיר מקום לטעויות, כשבאחוריה לועות כפולים משני הצדדים, כנף אחורית ע-נ-ק-י-ת, חריצים בקשתות הגלגלים, חישוקים ענקיים וצמיגים בחתך מופרע ודפיוזר תחתון.

הדיווחים אודות התפוקה שמייצרת מערכת ההנעה של ה-TYPE R נעו בין 250 ל-300 כ"ס ממנוע 2.0 ל', אבל מסתמן שהונדה תייצב אותה על 280 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות - תוספת מבורכת אם משווים זאת למשל לרנו מגאן RSלה 265 כ"ס. כמו הצרפתיה, הכוח יעבור כאן לגלגלים הקדמיים בתמיכה של מתלים ספורטיבים, בלמים תחרותיים וכל מה שנדרש מרכב בעל יומרה לנהיגה על הקצה בקבוצת הספורט-קומפקט.

הונדה טרם הסירה מהסיוויק TYPE R את המונח "קונספט", אבל הבכורה על הכביש מתוכננת לתחילת 2015, ועל כן אפשר להתייחס אליה כאל מוצר מוגמר. אלינו היא תגיע, אבל זה ייקח עוד הרבה זמן.

הונדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully