וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פיג'ו 108 החדשה

פיג'ו מעניקה למכונית הקטנה ביותר שלה מראה יוקרתי, מנועים חזקים יותר ורמות אבזור מגוונות. ה-108 תהיה בישראל במחצית השנייה של השנה

פיג'ו 108. אתר יצרן
פיג'ו 108 החדשה. בישראל במחצית השנייה של השנה/אתר יצרן

פיג'ו חשפה את ה-108 החדשה לקראת הבכורה הרשמית שלה בתערוכת הרכב בז'נבה. המיני הצרפתייה, שתירש את מקומה של ה-107 המזדקנת המשרתת את החברה למעלה מ-9 שנים, פותחה על פלטפורמה משותפת לטויוטה (אייגו) וסיטרואן (C1) להן תהיה גרסה תאומה שתורכב, כמו בדגמים היוצאים במפעל המרכזי בצ'כיה.

פיג'ו פתחה את המכונית בהשראת ה-308, כך שהיא חולקת עימה ההופעה החיצונית המעודכנת והנאה. דווקא את תמונת תא הנוסעים לא פרסמה פיג'ו, איך היא מבטיחה שהמבקרים יתרשמו כי "מדובר במכונית בעלת חלל פנים שנראה משל נלקח מדגם בכיר בהרבה". בניגוד לדגם העירום והפשוט שנמכר עד כה, פיג'ו התקינה בה אביזרים רבים, בהם מסך 7 אינטש, בקרת אקלים דיגיטלית, בלוטות' מובנה ואפילו בקרת מראה - הקרנת הסמרטפון על גבי הצג הראשי. כן היא מצוידת בשש כריות אוויר, בקרות יציבות ובלימה, בלימה אוטומטית במצב חירום ועוד.

ה-108 קצת יותר ארוכה מה-107, עם אורך של 3.46 מ' ורוחב של 1.62 מ' (הפחתה של סנטימטר), וכן תוצע עם שני מרכבים מסורתיים: 3 ו-5 דלתות, לצד דגם קבריולה (גג נפתח) שיחבור אליה בהמשך הדרך. תא המטען תפח גם הוא לכמעט 200 ל (180 עם גלגל רזרבי, או 196 עם ערכת תיקון נקר), אם כי ניתן להגדילו עד כ-750 ל' בקיפול שני המושבים מאחור. כמו כן, התווסף לדגם תא כפפות אמיתי (בקודמת אחסון חשוף), כשזה יאפשר לאכלס בו בקבוק מים בנפח ליטר לפחות, ותאי אחסון בצדדים מותאמים ל-500 מ"ל.

פיג'ו הפחיתה כמה עשרות ק"ג ממשקלה של ה-108, כך שהיא מתייצבת כעת על 840 ק"ג. קו המנועים כולל את יחידת ה-1.0 ל' המוכרת לה 68 כ"ס בחיבור לתיבת 5 הילוכים ידנית, או אלקטרונית, אך לראשונה תמכר גם עם מנוע ה-1.2 ל' (שלושה צילינדרים) החדש לו 82 כ"ס. גרסה זו, המשרתת את ה-208 חסכונית במיוחד, ומכאן שה-108 תשפר את הנתונים בכמה אחוזים.

פיג'ו תציג את הדגם בפתיחת התערוכה לכלי התקשורת ב-4 במרץ בשוויץ. לישראל היא תגיע במחצית השנייה של 2014, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית לישראל דוד לובינסקי.

עוד הרבה על פיג'ו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully