וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פולקסווגן שירוקו החדשה

השירוקו זכתה לרענון חיצוני ופנימי בהתאם לקווי המתאר של גולף דור 7. מנוע חזק יותר יתברג בצמרת, וכן גרסת R משודרגת. בישראל בעוד כשנה

פולקסווגן שירוקו FL. אתר יצרן
פולקסווגן שירוקו החדשה. בישראל ב-2015/אתר יצרן

אחד הקאמבקים הגדולים של השנים האחרונות בקטגוריות הספורט-קופה שייך לפולקסווגן שירוקו, שקמה מהקבר והצליחה לסחוף אחריה גל של אהדה ומחמאות. עתה, הגיע זמנה ללטש את המכללים לקראת מחזור אמצע החיים, וחטיבת הפרטיות של פולקסווגן תציג בתערוכת הרכב בז'נבה גרסה מחודשת של מכונית הקופה המצודדת, שש שנים מאז נחשפה לראשונה. הדגם הספורטיבי של היצרן הגרמני שקצר הצלחה נאה בארץ ובעולם יגיע לישראל בשנה הבאה, ויכלול מספר עדכונים מהותיים שמרביתם אמנם קוסמטיים, אך גם כאלה האצורים תחת מכסה המנוע.

המעטפת החיצונים נשארת נאמנה לפרופיל הנמוך והספורטיבי של הדגם הקיים, משמע שינוי קל בבתי התאורה מלפנים ומאחור בלבד, ועוד נגיעות קלות בפגושים כגון הוספת נורות LED קבועות, התקנת פתיחת תא מטען משולבת בלוגו המכונית מאחור והוספת דפיוזר אחורי לצד מערכת הפליטה. באגף התוספות יהיו חישוקי 17-19 אינטש, בכפוף למהדורה הנרכשת ומספר צבעים חדשים.

בצד הטכנולוגי לא חלו תנודות דרמטיות עבור הנהג. שילוב בין תיבת 6 הילוכים ידנית או רובוטית כפולת מצמדים 7 מהירויות תעשנה את העבודה כמו בפעם הקודמת. בצי המנועים, פולקסווגן תשווק את השירוקו המחודשת עם מנוע 1.4 ל' לו 122 כ"ס, מנוע 2.0 ל' עם הספק מתוגבר של 180 כ"ס (הפחתה של 20% בצריכת הדלק) או בגרסה של 220 (GTI) ו-300 כ"ס (גולף R).

משפחת הגולף תרמה גם את רוב הרכיבים שתחוו בתא הנוסעים. השירוקו 2015 שלפה מגרסת ה-GTI של הגולף את גלגל ההגה הספורטיבי, וכן קיבלה כמה שיפורים במפגן הבקרות מול הנהג, לרבות במערכת המדיה. תוספת חדשה שבטח תקרוץ לחובבי רטרו וקלאסיקה היא מקבץ שעונים קטנים מעל פתחי המיזוג, בהם מד גדישת טורבו ולחץ שמן כמעין מחווה לדגם המקורי של השירוקו מ-1974.

השירוקו תצא למכירה באירופה במהלך האביב הקרוב, במחיר התחלתי של 20 אלף יורו (כ-100 אלף שקלים). לישראל תגיע בשנה הבאה, כך מסרה היבואנית צ'מפיון מוטורס לוואלה! רכב.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully