וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 כ"ס בלי חלק עליון: אודי S3 קבריולה

אודי מעבה את ה-A3 קבריולה עם גרסת ביצועים ראשונה בסדרה, שתפיק 300 כ"ס ותפנק את הנהג והנוסעים ביכולת ואבזור

אודי S3 קבריולה. אתר יצרן
אודי S3 קבריולה החדשה/אתר יצרן

אודי S3 משתפרת בצורה מדורגת בשנים האחרונות, ומתחדדת ככל שהדורות חולפים, אבל תצורת הקבריולה של המשפחה הקומפקטית טרם התנסתה בגרסה הרבה יותר תוקפנית שתעניק לנהג חשק ואופי להשתובבות פה ושם. אז עתה, לקראת תערוכת הרכב בז'נבה חונכת אודי את ה-S הראשונה של ה-A3 קבריולה, ואם לשפוט על פי היכולות של האחות הסגורה, יש כאן ערכים מהותיים הרבה יותר מפוזה וחישוקים נוצצים.

בקרביה של ה-S3 קבריולה, לה כאמור 4 מושבים אמיתיים (לבני אנוש), שוכן מנוע 2.0 ל' TFSI מכויל קלות בלחץ גדישה מוגדל ל-1.2 באר, כשלזה הספק מרבי של 300 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 39 קג"מ המושגים מטווח של 1,800 סל"ד. בחיבור לתיבת הילוכים S טרוניק עם שש מהירויות ותפעול מנופים מגלגל ההגה, היא מאיצה את ה-S3 הפתוחה ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות ועד 251 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. בהשוואה לדגם החזק ביותר של ה-A3, מדובר בתוספת כוח של קרוב ל-120 כ"ס. ההנעה תהיה כפולה (קוואטרו) לכל הגלגלים.

כנהוג בקרב מהדורות הספורט של אודי, השלדה מותאמת לרמת היכולות של המנוע. לכן, גם כאן יישמו המהנדסים את הידע שצברו בעבר וכיילו את מערכת המתלים וההיגוי כדי לתפור לנהג חבילת ביצועים מרשימה. הבולמים הוקשחו, הבלמים חוזקו (דיסקים בקוטר 340 מ"מ) והמרכב, הונמך ב-2.5 ס"מ וכן חוזק כדי לטפל בקשיחות המבנית בהעדרן של קורות המרכז. מלבד זאת, לובשת ה-S3 קבריולה צמיגים גדולים יותר 225/45 על חישוקי 18 או 19 אינטש.

הקבינה של ה-S3 מושחרת ברובה, אך כוללת מושבי ספורט חדשים, גלגל ההגה ספורטיבי עם כיתובי S, אלומיניום מוברש בחלק מהדיפונים ובקרת ה-MMI הסטנדרטית של אודי עם כל התוספות האפשריות, לרבות אופציה למערכת שמע של באנג אנד אולפסון' עם 13 רמקולים.

הדגם יצא לאור באמצע השנה לאחר תערוכת הרכב בז'נבה. טרם ידוע מתי תגיע לישראל.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully