וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט מאליבו - הניידת הבאה של אגף התנועה?

אגף התנועה בוחן בימים אלה גיוס ניידות שברולט מאליבו חדשות עם מנוע חזק לשירות משטרת התנועה הארצית

שברולט מאליבו. אתר יצרן
שברולט מאליבו החדשה. משטרת התנועה משתדרגת/אתר יצרן

אגף התנועה קיבל לאחרונה שתי ניידות מדגם שברולט מאליבו החדשה (מכונית מנהלים אמריקנית) לבחינה, על מנת לאמוד את התאמתן לשירות במשטרת התנועה הארצית. המאליבו, שהגיעה לישראל אך לאחרונה בתום מקצה עדכונים, עברה את מכרז מנהל הרכב וכעת נמצאת בהליכי בדיקה מתקדמים וייתכן ותשתלב בקרב כוחות האכיפה בישראל בעתיד הקרוב. מחירה של המכונית בישראל הוא כ-176 אלף שקלים.

יכולותיה של המאליבו, לפחות על הנייר, מקנים לה תכונות שתקשנה על עברייני תנועה להמלט מהזירה. בחזית שוכן מנוע 2.0 ל' טורבו עם 260 כ"ס ומומנט של 40 קג"מ המושגים ב-5,200 סל"ד. תיבת 6 מהירויות אוטומטית תאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות ועד מהירות מרבית של 249 קמ"ש. בניגוד לזללניות הבנזין האמריקניות בעבר, שברולט פתחה כאן מנוע 4 צילינדרים חסכוני (יחסית), המחזיר בממוצע כ-10 ק"מ לליטר בערים, ועד כ-15 ק"מ מחוץ לעיר (מכל דלק - 70 ל').

רוב ניידות אגף התנועה, או הסיור בישראל מוצאן מיפן (טויוטה) או אירופה (סקודה, פולקסווגן). כן משתמשים במתנ"א בסוללה של אופנועים חדישים מבית ימאהה (טנרה 1200) שנרכשו לפני שנה וחצי תחת כהונתו של ברונו שטיין, וירשו את מקומם של אופנועי ה-ב.מ.וו R1200GS הוותיקים.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully