וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס CT200h החדשה בישראל

המכונית הזולה ביותר של לקסוס בישראל, ה-CT200h זכתה למתיחת פנים קלה, הפחתה סמלית בצריכת הדלק ושיפור ברמת הנסיעה. המחירים נותרו כפי שהיו

לקסוס CT200h. אתר יצרן
לקסוס CT200h החדשה הגיעה לארץ/אתר יצרן

יבואנית לקסוס לישראל 'לקסמוטורס' החלה לשווק את הגרסה המחודשת של המכונית הקומפקטית ההיברידית CT200h. מותג היוקרה של טויוטה חשף את הדגם לפני כ-4 שנים, כך שמתיחת פנים במסגרת הרחבת השורות הייתה רק עניין של זמן עבור הדגם הזול וה"עממי" ביותר של חטיבת הפאר היפנית.

בדומה למספר קונספטים של לקסוס, בהם ה-NX (רכב פנאי קומפקטי מפואר), ה-CT200h מאופיינית בשבכת "שעון החול" המודרנית שהופיעה גם בסדרות ה-IS וה-GS לאחרונה. בלקסוס הקדישו מעט זמן לטפל בצדדים הקומספטיים ביד רכה, ולכן קל יהיה להבחין בשינויים המזעריים מלפנים ומאחור, בהם גם שימוש בהשחרות קלות מסביב ליחידות התאורה ושימוש בחישוקי סגסוגת חדשים בקוטר 16 אינטש. מגוון של 11 צבעים כולל כעת גם צבע אדום חדש.

המנוע של ה-CT200h ימשיך למלא את תפקידו גם בדגם מתוח הפנים. המערכת ההיברידית (משותפת לטויוטה פריוס) מפיקה 136 כ"ס ממנוע 1.8 ל' ו-14.5 קג"מ (21.1 קג"מ מהמנוע החשמלי) מ-2,800 סל"ד. תיבת הילוכים רציפה CVT עם בקרה אלקטרונית מעבירה את הכוח לגלגלים מלפנים. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 10.3 שניות, המהירות המרבית היא 181 קמ"ש וצריכת הדלק הופחתה קלות ל-26.3 ק"מ לליטר (יצרן) ופליטת ה-CO2 קוזזה ב-6% ל-88 גק"מ בלבד.

עוד במסגרת מתיחת הפנים, לקסוס מדווחת על שיפור ברמת הבידוד (NVH), כיול של תיבת ההילוכים לפעולה חלקה יותר של המנוע, שדרוג של בולמי הזעזועים והנוחות.

את פני הנוסעים יקבל כעת חלל פנימי באיכות גבוהה יותר, המשלב גלגל הגה בעיצוב חדש (מסדרת IS), בקרת שמע משופרת (רמקולים מסיבי במבוק), מסך פנימי 7 אינטש 'לקסוס דיספליי אודיו', חיישן תאורה, חיישן גשם, משענת יד מרכזית, בלוטות', כניסת USB, מראות צד חשמליות מתקפלות וקיט בטיחותי עם 8 כריות אוויר. חבילת 'פרמיום' מוסיפה גג-שמש, בקרת שיוט ועוד.

המחירים ללקסוס CT200h החדשה:

רמת אבזור לאקצ'רי: 172,900 שקלים
רמת אבזור פרמיום: 184,900 שקלים.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully