וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי אינטרדו: קרוסאובר זה סגנון חיים

שני המעצבים הבכירים של יונדאי וקיה שיתפו פעולה כדי להפיק קונספט פנאי חדש ומעוצב, שמיועד לאוכלוסיה הצעירה וההרפתקנית

יונדאי אינטראדו קונספט. אתר יצרן
יונדאי אינטראדו קונספט. צעירים עם גישה פתוחה לאתגרים/אתר יצרן

חיבור מעניין בין מעצב העל של קיה פיטר שרייר לבין תומאס בוקרל, מקבילו ביונדאי, הניב קרוסאובר עתידני בשם "אינטראדו" שמוכוון לשכבות צעירות עם שני ילדים והרבה זמן פנוי בסוף השבוע. "לייף סטייל", היא המילה שמתנוססת מעל דגם הראווה החדש של היצרנית הקוריאנית שפותח במטה הגרמני של שתי החברות הדרום קוריאניות בפרנקפורט, וכנהוג בדגמי אב-טיפוס מותר לשער שהנוסח יעבור לדגמים סדרתיים בעתיד הלא רחוק.

פיטר שרייר מספר כי האינטראדו תוכנן "מבפנים כלפי חוץ" כשהנהג והנוסעים במרכז העניניים, והקרוסאובר הנאה בהחלט עונה על הקריטריונים החשובים ביותר לפני היציאה לכביש ולשבילים;. המרכב החיצוני למשל קל וקשיח למדיי, שכן זה משלב פלסטיק שזור בתוך רצועות סיבי פחמן (קרבון) עם חיזוקים מבניים השומרים על איזונו תחת עומסים. על פי היצרניות, המרכב קל בכ-70% משלדה ומרכב רגילים, וביונדאי מקווים שבסיוען של חברות תומכות ניתן יהיה להפיץ את התרכובת החדשה לדגמים סדרתיים בעתיד, אם כי מדובר בעוד שנים מספר.

מערכת ההנעה היא מימנית (מבוססת תא דלק) מחוברת למנוע חשמלי המניע את הגלגלים הקדמיים. זוהי טכנולוגיה שיונדאי עושה בה שימוש בחלק מדגמי הניסוי הקיימים שלהם, בהם הקרוסאובר IX35 שנמצא בשנה האחרונה בפיתוח מתקדם. אין מידע בנוגע לביצועים עצמם, אך הסוללות כך פורסם מותקנות תחת המושבים, בעוד המימן אוחסן תחת תא המטען בדופן נפרד. טווח הנסיעה המרבי הוא כ-595 ק"מ.

האינטראדו נתפר, במהותו לארבעה נוסעים בתוך חלל פנים עתידני, שהקשר בינו לבין דגמים שיופצו בשנתיים הקרובות קלוש למדיי. עם זאת, אפשר להבחין שביונדאי מקצים כעת משאבים עבור הדור הבא של הקרוסאוברים, ואם חזותו של האינטראדו רומזת על הפעימה הבאה, נראה שיונדאי לא מתכוונת לפזול החוצה מהקווים האחרונים. טוב או רע, תלוי במתחרים.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully