וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C5 קרוסטור: פנאי אלגנטי

מיגונים, מרווח גחון ויכולת שטח גבולית יקנו לסיטרואן C5 קרוסטור את האפשרות לנוע על כביש לא סלול ולשמור על המכלולים. בישראל? לא השנה

סיטרואן C5 קרוסטור. אתר יצרן
סיטרואן C5 קרוסטור/אתר יצרן

סיטרואן נודעת בכל אירופה כמכונית מאלחשת על כבישים שסלילתם מתחת לכל ביקורת, אבל אפילו מכונית מנהלים מלטפת ומשככת כמו ה-C5 צריכה להתחזק בגרסת "כאילו שטח" על מנת להדביק את הפער מול המתחרים הישירים, בהם סקודה סופרב סקאוט שנחשפה לאחרונה. התשובה: סיטרואן C5 קרוס-טורר.

קרוסטור, כנגזר משמה מיועדת לנסיעה בשבילים הקלים ביותר שניתן להעלות על הדעת. ובכל זאת, ולמרות שהיא בסך הכול מיישרת קו מול הגרמנים והצ'כים, יש לה מערכת מתלים מתוחכמת Hydractive III שכוילה מחדש עם מספר מצבי ריסון, כשכל אחד משנה את גובה המתלים בהתאם לתנאי הדרך: מתחת ל-3 קמ"ש ניתן להגביהה ב-6 ס"מ, עד 45 קמ"ש ב-4 ס"מ ובגזרת ה-70 קמ"ש היא מוגבלת ל-1.5 ס"מ. כמו כן, מצוידת בבקרת אחיזה לנהיגה בבוץ או בשטח חלקלק.

מבחינת המנועים, ה-C5 קרוסטור תציע את כל לוגמות הבנזין והסולר של החברה הצרפתית, החל ממנועי ה-VTI הבסיסים, עבור ל-THP וכלה בגרסאות טורבו דיזל HDi ו-E-hdi בהספקים שיגיעו עד 200 כ"ס. תיבות ההילוכים תהיינה ידניות או אוטומטית 6 מהירויות.

הקישוטים הקלילים שעוטפים את הקרוסטור אינם מהווים תעודת חסינות מפני שברי אבנים וסלעים, ועל כן רוכשיה יידרשו לשיקול דעת בכל דרך אליה מפנים את ההגה. סיטרואן לא תמצב את הקרוסטורר כחלופה לרכב פנאי (כי אין בהיצע מאז ה-סי-קרוסר הכושל), ומכאן שזו מוגדרת כמכונית סטיישן-פנאי ולא הרבה מעבר לכך (בדומה לסקודה ופולקסווגן).

המכונית תשווק באירופה במחיר התחלתי של 32 אלף יורו (כ-140 אלף שקלים לערך). היא תוצג בתערוכת ז'נבה במרץ, אך לישראל תגיע כנראה רק בשנה הבאה, כך מסרה היבואנית דוד לובינסקי לוואלה! רכב.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully