וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: בתחילת השבוע נהרג הולך רגל כבן 20

2.3.2014 / 10:20

ששה בני אדם נהרגו במהלך השבוע האחרון בשש תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל. מתחילת השנה: 35 הרוגים

תאונת דרכים בין אוטובוס למכונית בכביש 85 בצפון, בין צומד נחל עמוד לצומת חלפתא. מד"א
6 הרוגים השבוע בכבישי הארץ/מד"א

ששה בני אדם איבדו את חייהם בשבוע האחרון (25/2/2/3/14) בשש תאונות דרכים קטלניות שאירעו על כבישי ישראל, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת שנת 2014 נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 35 בני אדם, ירידיה של 39% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בתחילת השבוע נהרג הולך רגל כבן 20 לאחר שנפגע מאוטובוס בסמוך למחלף הסירה. כמה שעות מאוחר יותר אירעה תאונה עצמית (איבוד שליטה בדרך עפר) ליד כביש 90 בה נהרג נהג רכב פרטי (ג'יפ), אדם כבן 35.

ב-24 בפברואר בשעות הערב המוקדמות נהרג ילד כבן 4 בתאונת-חצר באבו-רובייעה. תאונת דרכים נוספת שגבתה את חייו של פעוט אירעה בסמוך לצומת פורדייס. רכב פרטי שנסע ליד גן ילדים פגע בילדה שפרצה לכביש.

אמש (שבת) אירעה תאונה קטלנית על כביש 6 שגרמה למותו של הולך רגל כבן 25 סמוך למחלף שורק. הולך רגל נוסף נהרג על כביש צדדי ליד כוכב השחר לאחר שנהג הרכב הפרטי לא הבחין בו בשל תנאי החשכה הקשים באזור. ההרוג הוא בדואי תושב השטחים.

מנתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי מספר ההרוגים בחודש פברואר היה 14 בני אדם, ירידה של 50% ביחס לתקופה הזהה בשנה הקודמת. מספר ההרוגים בכבישים מקום המדינה עומד על 31,952 בני אדם, מהם 4,953 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully