וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא רומיאו 4C בישראל

מכונית הספורט האיטלקית מצוידת במנוע מרכזי בעל 240 כ"ס ותיבת הילוכים כפולת מצמדים. המחיר, החל מ-595 אלף שקלים

אתר יצרן

יבואנית אלפא רומיאו לישראל קבוצת סמל"ת תחל להשווק השבוע את מכונית הספורט האקזוטית 4C. הדגם החדש שיחבור למיטו ולג'ולייטה בחוד החנית של המותג האיטלקי מצויד במנוע טורבו מרכזי, תיבת הילוכים כפולת מצמדים ורמת אבזור גבוהה, כשיד הלקוחות תוכל לבחור בין 7 צבעים שונים.

האלפא רומיאו 4C היא מכונית במרכב 2 דלתות קופה, בעלת מנוע מרכזי ובחיבור להנעה אחורית. אלפא רומיאו פתחה את המכונית במשך מספר שנים, החל ב-2011 במסגרת תערוכת ז'נבה, אך היא הוצגה רשמית לפני כשנה. על חזותה הקלאסית חתומים מרכז העיצוב של פיאט ("צנטרו סטילה") יחד עם מעצב העל של אלפא רומיאו לורצנו רמציוטי, שהגיע מפינינפרינה ועיצב גם את הג'ולייטה בין היתר.

היא נחשבת לקלה ביותר מכל דגמי אלפא רומיאו בשנים האחרונות, בזכות שימוש בסיבי פחמן ואלומיניום, המניבים משקל כללי של 895 קילגורמים זעומים. במידותיה היא קרובה במעט לדגמי פורשה (מבחינת פרופורציות), עם בסיס גלגלים של 2.4 מ', אורך של כ-4 מ' ורוחבה כ-2 מטרים. מהכביש לתקרה הנמוכה נמדדים בסך הכול כ-1.2 מ'.

המנוע, עליו סיפרנו לכם מוקדם יותר במסגרת השקת ג'ולייטה ומיטו תלתן מחודשות, מחלץ מנפח של 1.75 ל' טורבו הספק מרבי של 240 כ"ס ו-35 קג"מ מ-2,000 סל"ד לערך. תיבת הדאבל קלאץ' TCT 6 של אלפא רומיאו תאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-4.5 שניות ועד 258 קמ"ש. בקרת נהיגה עם 3 מצבי כיול סלקטייבים תעמוד לרשות הנהג (ובהתאם למזג רוחו).

חבילת האבזור של האלפא 4C מתחילה עם תפריט גוונים עשיר, בו אפשר למצוא לבן פנינה, אדום קומפטציונה ,אפור, שחור אלגנטי ,לבן ואדום קופידון. בתא הנוסעים זוג מושבי ספורט, מערכת שמע משוכללת עם כל החיבורים הקיימים (בלוטות', USB ועוד), ומול הנהג צג TFT בעל תפריטים מתחלפים ביחס לפקודות הנהג.

אורי להב ,מנכ"ל קבוצת סמל"ת מסר: "במבט אל העתיד הקרוב ובהתייחס לדגמים החדשים של אלפא רומיאו שיושקו בשנים הקרובות, שנת 2014 היא שנה משמעותית עבור אלפא רומיאו בישראל. אנחנו שמחים להשיק את מכונית הדגל של המותג בעולם ה4c , שמהווה את יריית הפתיחה לקראת בואם של שלל הדגמים החדשים, שירחיבו את מגוון הדגמים של אלפא רומיאו ויאפשרו לנו לפנות לקהלים חדשים ולאפשר להם לחוות את המותג יוצא הדופן הזה."

המכונית תמכר בישראל במחיר התחלתי של 595 אלף שקלים. היא תוצב באולמות המכירה של אלפא רומיאו בחיפה ובתל אביב החל מיום שישי הקרוב (6 במרץ).

עוד הרבה על אלפא רומיאו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אלפא רומיאו 4c. קובי ליאני
אלפא רומיאו 4c/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully