וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה למאזדה 2 החדשה

מאזדה 2 החדשה שתושק באירופה ובישראל בקיץ הקרוב, מתייצבת בתערוכת ז'נבה כדגם טרום ייצור

מאזדה הזומי קונספט (2 החדשה). אתר יצרן
מאזדה הזומי קונספט/אתר יצרן

אם לא היינו מכירים את מאזדה 6 או מאזדה 3, בהחלט היינו משתאים נוכח עיצובה של מכונית הקונספט מאזדה הזומי, הקדימון של מאזדה 2 החדשה שתשווק בעוד כמה חודשים גם בישראל. הזומי, מונח שמשמעותו ביפנית "קופצנות", מהווה את הפיסה הכמעט אחרונה של סדרות הקודו דיזיין המחודשות שהחלו להפציע לאחר ה-CX-5 החדש לצד חטיבות הכוח החדשות מסדרת סקי-אקטיב.

כנהוג בחשיפות שמובילות לדגם המוגמר, מאזדה מקדישה מלל רב לעיצובה החיצוני של הזומי, כשבין היתר טוענת שהמכונית משדרת "רעננות, חיוניות ורוח צעירה". ריו ינגסיוה, שאחראי על מיזם הזומי, אומר שה-2 החדשה תוכננה עם מחשבה על חיות תוקפניות. "היא מקרינה מעין דריכות, כמו חית טרף שמוכנה לזנק על הקורבן שלה", כך מתאר את עיצובה. למרות שהיא קטנה, הקודו דיזיין מעניק לה נוכחות שאי אפשר להתעלם ממנה", מוסיף.

מצד שני, מאזדה דואגת להפיץ קצת הסברים על היכולות שה-2 החדשה מחביאה תחת פרצופה הספורטיבי, כמו למשל שימוש במנוע 1.5 ל' טורב-דיזל סקיי אקטיב חדש בחיבור לתיבת 6 מהירויות אוטומטית, ומערכת מתלים משופרת שכוילה לטפל היטב בסלילה לקויה ולשפר את התנהגותה הדינמית - היבטים בהם הייתה טובה גם בדור הקודם, אך נראה שהם לקחו זאת צעד אחד קדימה.

מתחת למעטפת שוכנת פלטפורמה זהה, אבל מאזדה הגדילה אותה מעט בכל הסעיפים החשובים: אורכה יהיה כ-4 מ', רוחבה 1.73 מ, בסיס הגלגלים 2.58 וגובהה צומח קלות ל-1.45 מ'. סביר שגם תא המטען הרוויח עוד כמה ליטרים לאחסון.

בתא הנוסעים, תמצאנה המערכות המשרתות (בחלקן) את מאזדה 3 החדשה, כולל בקרות ה-MZD קונקט עם תצוגה עלית. בנוסף לכך, היא מקבלת תמיכה מערכת בטיחות מתקדמת -i-ACTIVSENSE, לה שלל בקרות אקטיביות לשמירה על נהיגה בטוחה.

מאזדה תפיץ את כל הפרטים על ה-2 החדשה בחודשים הקרובים, אז גם נקבל תמונה ברורה יותר אודות מבנה תא הנוסעים ועיצובה הסופי (שצפוי להשאר נאמן לקונספט).

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully