וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן גולף קרוסאובר: T-ROC

פולקסווגן תציג קרוסאובר קומפקטי חדש שיתברג בין הטיגואן לטאיגון ויצטרף להיצע בשנת 2016

פולקסווגן t-roc. אתר יצרן
פולקסווגן T-ROC/אתר יצרן

קונצרן פולקסווגן מחזיק בארסנל הצפוף שלו דגמי פנאי המכסים את רוב הקטגוריות, אבל בולט בהיעדרו דגם ישיר שיתחרה בקרוסאוברים קומפקטיים "עממיים" דוגמת רנו קפצ'ור, שברולט טראקס או פיג'ו 2008 בין השאר. פולקסווגן פולו אמנם תוסב בעתיד לרכב פנאי, אבל התשובה האמיתית תגיע, כך מסתמן על ידי דגם מודרני שמוצג בימים אלה בז'נבה בשם T-ROC, שהינו כותר זמני שיוחלף במשהו קליט יותר ומאיים פחות.

ה-T-ROC הוא ורסיה לרכב פנאי שפותח על בסיס קרבתו לפולקסווגן גולף, ובחברה הגרמנית מדווחים על שיבוצו בין הטיגואן הוותיק לקרוסאובר הקטנצ'יק טאיגון. הוא יבוסס על פלטפורמת ה-MQB המשפחתית של פולקסווגן, אבל הוא יהיה קטן במעט מהגולף, משמע אורכו לא יעבור את ה-4.2 מ' ובסיס הגלגלים יהיה קרוב יותר במימדיו לזה של הפולו (פלוס הרחבה של תא המטען ואיזור מרחבי הרגליים).

רכב הראווה תוכנן עם מרכב 2 דלתות וסידור הושבה לארבעה אנשים, וכן הותקנה לו תקרה הניתנת להסרה. אף לא אחד מהרכיבים הללו יגיע בסופו של דבר לייצור סדרתי, כך שהתחזית הריאלית היא לרכב פנאי שגרתי עם מקום לחמישה (כנראה בדוחק). בחלל הפנימי יהיו כמה פטנטים חביבים, בהם שימוש בטאבלטים המקושרים למצלמות חיצוניות, דרכם ניתן יהיה לבדוק (נשלפים מעמדת העגינה) אם דפנות הרכב בסכנת פגיעה מפני פגושים, סלעים או חפצים בולטים.

ה-T-ROC מונע באמצעות מנוע טורבו-דיזל TDI בנפח 2.0 ל', לו הספק של כ-184 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים DSG רובוטית כפולת מצמדים. מערכת ההנעה הכפולה, 4 מושן מופקדת על העברת העוצמה לכביש והיא נתמכת על ידי בקרת נהיגה סלקטיבית עם 3 מצבים, בקרת מדרון ומשיכה ובקרת יציבות. לדברי פולקסווגן, צריכת הדלק הממוצעת שלו היא כ-20 ק"מ לליטר סולר.

פולקסווגן תקדם את ייצורו של ה-T-ROC לקראת המחצית השנייה של השנה, עם הופעת בכורה של דגם סדרתי בתערוכת ז'נבה הבאה.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully