וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן חושפת ג'וק מחודש

ניסאן ג'וק זכה למתיחת פנים של אמצע החיים במסגרתה ליטש את הופעתו החיצונית והשתדרג במנוע טורבו קטן נפח וחסכוני. בישראל במהלך 2014

ניסאן ג'וק מתיחת פנים 2014. אתר יצרן
ניסאן ג'וק מחודש. בקרוב בארץ עם מנוע קטן וחסכוני/אתר יצרן

בשל מחסור קל בחידושים, ניסאן בחרה להערים על חלק מכלי התקשורת המסקרים את תערוכת הרכב בז'נבה. החברה היפנית פרסמה מספר טיזרים מעורפלים הרומזים על ניסאן ג'וק חדש, אלא שבפועל היא הסתירה מתיחת פנים חלקית המרעננת את רכב הפנאי הקטן לקראת המחצית השנייה של מחזור חייו. יחד עם זאת, בשורה חיובית וחשובה יותר תמצא תחת מכסה המנוע, תשובה לכל מבקרי המנועים הנוכחיים.

בשנה האחרונה, תפרה ניסאן לבעלי ג'וק חבילות איפור "אישיות" עם שילובים של גוונים וחישוקים שהופכים את חווית הבעלות לקצת יותר מעניינת. מתיחת הפנים מסתמכת כנראה על היבטים אלו ומחזקת את החלק הקדמי והאחורי, בהשראת שורה של דגמי קונספט שהופיעו בשנים האחרונות, בהם האקסטרים וכן הדגם החדש של הקשקאי (גריל קדמי). שיבוץ נורות LED חדשות גם נמצא בתפריט החדש, כמו גם שינוי של הפגושים בשני הצדדים.

גולת הכותרת כאמור תחובה בחזיתו של הג'וק 2014. ניסאן תייתר חלק ממנועי הדיזל והבנזין הארכאיים, ובמקומם השתילה בקרביו מנוע 1.2 ל' טורבו משותף לרנו. היחידה הקטנה מפיקה הספק מרבי של 115 כ"ס וכ-19 קג"מ, ויחד עם מנגנון 'עצור וסע' (הדממת הרכב בעמידה ממושכת), צריכת הדלק השתפרה בשיעור חד, כשהנתון הרשמי פוזל ל-18 ק"מ לליטר, לעומת ה-12 ק"מ לליטר במנוע ה-1.6 ל' האטמוספרי.

ניסאן הגדילה לעשות בשנה האחרונה בכל מה שנוגע לצדדים הבטיחותיים של כלי הרכב בקרב המותג היפני. הג'וק המחודש עודכן לפיכך בבקרות חכמות רבות, בהן התרעה על סטיה מנתיב, ניטור שטחים מתים, מצלמות היקפיות המפקחות על עצמים נעים בצורה מסוכנת ועוד. ברשימת האופציות תהיה אפשרות להתקנת גג-פנורמי גדול ובמישור השימושי, תמח נפח תא המטען ל-354 ל'.

האמון שניסאן מביעה בג'וק, בעיקר הכלכלי, היא זו שכנראה הכריעה אם לשנותו מקצה לקצה או לדבוק בפורמט הקיים. כך או אחרת, סביר שעם התוספות החדשות שקיבל הוא ימשיך להיות מבוקש בקבוצת הקרוסאוברים הקומפקטיים, אותה ייסד לפני כ-4 שנים.

מיבואנית רנו-ניסאן לישראל קרסו מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הג'ו'ק החדש יגיע לארץ במהלך 2014, אם כי תאריך מדויק טרם נקבע.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully