וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי דיאבל מתחדש ל-2014

דוקאטי חושפת בתערוכת ז'נבה את הדיאבל לשנת 2014 לאחר שעבר רענון מקיף, קיבל מנוע חדש ועוד. בישראל בקרוב, החל מ-161 אלף שקל

דוקאטי דיאבל 2014. אתר יצרן
דוקאטי דיאבל המחודש. בקרוב בישראל/אתר יצרן

לפני מעט יותר משלוש שנים, דוקאטי הפתיעה את עולם הדו-גלגלי עם הדיאבל – אופנוע ספורט קרוזר, חזק, קל וחריג למראה ולגמרי לא אופייני לחברה הבולונזית. אולם עם ההצלחה העצומה לה זכה בעיקר בארה"ב אי אפשר להתווכח וכעת, במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה, חושפת דוקאטי את הדור החדש לאופנוע השטני.

הדיאבל החדש מקבל שורה של ליטושי עיצוב שמחדדים את ההופעה כמו פנס 'לד' בחזית, אך את הבשורה האמיתית מספק המנוע. מנוע ה-L טווין הקודם מפנה את מקומו לדור החדש שכמו במולטיסטרדה החדש מציע חפיפת שסתומים של 11 מעלות (טסטסטרטה 11). שינוי זה אמנם לא משנה את ההספק, אך מביא אותו לשיא ב-9,250 סל"ד - 250 סיבובים מוקדם יותר ומשפר במעט את המומנט לכל אורך רצועת הסל"ד. דוקאטי מספרים שמנוע זה מפיק את כוחו בצורה חלקה וחסכונית מבעבר וגם מרווח הטיפולים עלה מ-12,000 ק"מ לטיפול שמנים ו-24,000 ק"מ לטיפול גדול לכדי 15,000 ו-30,000 ק"מ.

דוקאטי דיאבל החדש יגיע לישראל בעוד שבועות אחדים, כאשר מחירו יחל ב-161 אלף שקל לדגם הדארק (עליה מ-156 אלף שקל בדור הקודם) ויאמיר עד כדי 196 אלף שקל לדגם הקרבון (ללא שינוי).

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully