וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו X4: פנאי ספורטיבי

ב.מ.וו חושפת את האח הקטן של ה-X6 שיופיע לראשונה בתערוכת הרכב בניו יורק בהמשך השנה

ב.מ.וו X4. אתר יצרן
ב.מ.וו X4. בייבי X6, למי שרוצה פוזה מכווצת/אתר יצרן

משיקולים אסטרטגיים דילגה ב.מ.וו על בכורות משמעותיות בתערוכת ז'נבה והציגה את הדגם השני בסדרת ה-Sports Activity Coupe, ב.מ.וו X4, מחוץ למסגרת החגיגית בשוויץ. הקרוסאובר הספורטיבי שהוצג בתערוכת שנחאי לפני כשנה כרעיון, נותר נאמן למקור ויופיע על הכביש נטול שינויים חיצוניים. הוא יתייצב תחת אחיו הבכור X6 שייסד את הנישה היוקרתית הזו לפני מספר שנים ולמעשה יציע גרסה מהודרת ומפוסלת של ה-X3, ממנו הוא שואב רוב המכלולים והאבזור, לרבות המנועים, התיבות והתוספות.

הפלטפורמה של ה-X3 מאפשרת לב.מ.וו לעקם ולקמט קצת העיצוב הסופי, אבל נראה שהם בחרו להצמד לדגם הקונספט ורק להדגיש את הקימורים שקיימים ב-X6 אבל בקטן. במבט היקפי על הרכב אפשר להבחין ביישור קו עם כל סדרות הפנאי, כולל סימני ההיכר המסורתיים (כליות כפולות) ובתי התאורה החדשים. החלק האחורי, כמו ב-X6 משתפל מעל הראשים ויוצר צללית נמוכה שמשתפלת אל קורות C ודלת תא המטען. האפקט הזה יוצר את אחד מקווי המתאר הבולטים ביותר בענף הרכב בשנים האחרונות.

הנהג ב-X4 ימצא כי תנוחת הנהיגה נמוכה ב-2 סנטימטרים מזו של ה-X3, וזאת כדי להעניק את אותה תחושה ספורטיבית מובחנת מרכבי הפנאי הרכים. מבנה סידור ההושבה של דגמי הקופה-קרוסאובר מציע מקום לחמישה אנשים, וקיפול של השורה השנייה ב-40:20:40 פותחת חלל אחסון מכובד עם הרבה אפשרויות שימושיות לנשיאת ציוד.

הפקדים ב-X4 זהים באופן פריסתם ל-X3, אבל אחד החידושים המעניינים בגרסאות אלה הוא המצאותה של תצוגה עלית צבעונית מחוברת לבקרת ה''קונקט דרייב' של ב.מ.וו, יחד עם בורר ה-Idrive השולט על כל מערכות הרכב והמולטימדיה. בנוסף לכך, תהיינה בקרות בטיחות משוכללות, בהן סטיה מנתיב, תאורה אדפטיבית (כולל מניעת סינוור אוטומטי), מניעת התנגשות, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.

באגף הביצוע, ב.מ.וו תעמיד לבחירה ששה מנועים - 3 מהם לוגמי בנזין והיתר סולר. הדגם החזק ביותר בגזרת הבנזין יהיה ה-Drive35i עם מנוע 3.0 ל' טורבו המחלץ תפוקה מרבית של 306 כ"ס ומאיץ את הרכב ל-100 קמ"ש ב-5.5 שניות דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית והנעה כפולה (X דרייב). גרסת הבסיס תהיה ה-2.0 ל' טורבו עם 240 כ"ס ומנועי דיזל יוצעו עם 184 כ"ס ועד 313 כ"ס. בהמשך, תצרף ב.מ.וו גרסת M עם הספקים שעשויים להגיע גם ל-400 כ"ס או יותר.

ה-X4 ייוצר לצד ה-X6, ה-X5 וה-X3 במפעל האמריקני בספרטנבורג, דרום קרולינה. המחירים ההתחלתיים יהיו באיזור ה-40 אלף יורו (כ-200 אלף שקלים).

מיבואנית ב.מ.וו לישראל דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-X4 החדש יגיע לארץ באוגוסט-ספטמבר של השנה.

ב.מ.וו X4. אתר יצרן
ב.מ.וו X4/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully