וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי הגרוטאות חוזר לישראל

ראלי אולגוי אוריינט יצא בקרוב מגרמניה ויעבור דרך ישראל והפעם, יבחר צוות ישראלי של שש נשים להשתתפות. המיונים יחלו ב-1 באפריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראלי אולגויי אוריינט יחצה את ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתן נהגות מוכשרות או נווטות מיומנות? יש לכן חברות כאלה? כדאי להן לקרוא עד הסוף. ראלי אולגוי אוריינט (ALLGÄU-ORIENT-RALLYE 2014) המפורסם יצא בקרוב מגרמניה אל עבר המזרח התיכון ויעבור גם בישראל והשנה, צוות של שש נשים ייקח חלק במסע המאתגר לשם ייצוג המדינה.

הראלי הססגוני שיכלול 111 צוותים, 333 מכוניות ו-666 משתתפים יוזנק מגרמניה בתאריך 3.5.2014, יגיע לישראל ב- 16.5.2014 ויסתיים בירדן ב-24.5.2014. על פי התוכנית, משתתפי הראלי ינהגו למרחק של 5,555 קילומטרים מגרמניה ועד לירדן (דרך ישראל כאמור), כאשר ישנו כלל אחד ברור - כלי הרכב המתחרים יהיו בני 20 שנים לפחות או כאלה שמחירם לא עולה על 1,111 יורו. זאת בנוסף לידיעה שאין בראלי זה רכב חילוץ או כל סיוע טכני. המתחרים לא רק ינהגו את הדרך הארוכה והמעניינת, אלא גם ינווטו בכוחות עצמם ועל ידי שימוש באמצעי ניווט בסיסיים בלבד - סיפור דרך, מפה ומצפן. מערכות ניווט לווייניות אינן חוקיות.

כדי להוסיף לאתגר, המתחרים יצטרכו להתמודד גם עם דרכים לא סלולות וגם עם אתגרים ומשימות שיעמידו בפניהם המארגנים. למשל, הקמת בית חם לילדים נזקקים בתורכיה, כאשר המשתתפים סוחבים את חומרי הגלם (עצים) לבניה כבר מרגע הזינוק. או בניית WISH WALL בירדן יחד עם תושבי המקום (לצד הכנסייה העתיקה בעולם), באמצעות אבנים שיביאו איתם המשתתפים ותורמים מכל העולם. בסוף המסע, כל המכוניות אשר הגיעו לירדן ימכרו והכסף יועבר לארגונים וולונטריים כתרומה.

הנקודה הישראלית

בשנת 2014, ישראל לא רק תארח את המסע למשך 4 ימים, אלא גם צוות ישראלי שלם ייקח בו חלק וייצג את המדינה. קרוס קאונטרי שמייצגת את המסע קיבלה החלטה כי הצוות יורכב מנשים בלבד, שש נבחרות מוכשרות שיוכלו לעמוד במשימה המאתגרת.

שלוש מכוניות כבר ממתינות בגרמניה לשש נשים (שלוש מכוניות) מרתקות, בעלות קישורים חברתיים, שייבחרו בהליך מיונים קפדני, להיות הנציגות והמייצגות של ישראל בראלי. המשתתפות צריכות להצטיין בהיבט החברתי שהוא גורם משמעותי במסע, כשלאחר בחירתן, יקבלו אלה הכשרות נהיגה וניווט ממומחים בעלי שם בישראל.

ההרשמה למיונים החלה וניתן לקבל פרטים ולהירשם דרך הקישור המצורף. ינום המיונים יחל ב-1 באפריל ובו ידרשו הנבחנות להתמודד עם אתגרים מוטוריים (נהיגה וניווט) ואתגרים מנטליים אישיים. שש הנשים שייבחרו ייצגו את ישראל בראלי כצוות אחד, ובמהלך הראלי יתניידו ויתנהלו יחד.

אז אם אתם מכירים חברה הרפתקנית, חובבת מסעות בחו"ל שרוצה לחוות אותם בדרך קצת אחרת ולייצג את ישראל באירוע בינלאומי, שגרו אליה את הכתבה. בוואלה! רכב תוכלו למצוא סיקור מלא של כל שלבי הראלי. בהצלחה.

הקליקו כאן להרשמה למיונים לראלי

דף הפייסבוק של הראלי בישראל

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully