וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלך שיווקי: קנה דיאלים, קבל ביטוח חובה מתנה

דאלים יוצאת במבצע מכירות שבמסגרתו ימומן ביטוח החובה לרוכש דו-גלגלי של הקבוצה - זרז לצמיחת השוק?

מבחן קטנוע דאלים B-BONE 125 סמ"ק. קובי ליאני
קנה דאלים, קבל ביטוח חובה מתנה/קובי ליאני

אלבר, יבואנית מותג הדו-גלגלי החדש בישראל, דאלים, מודיעה היום (רביעי) על מבצע שיווקי חדש ומהפכני - מימון עלות ביטוח החובה לשנה, לכל רוכש כלי דו-גלגלי של המותג הקוריאני. מהלך זה, לדברי בכירי החברה, יסיר את אחד החסמים הגדולים בכניסה אל עולם הדו-גלגלי - עלות ביטוח החובה שצמחה במאוד מאז שנת 2009. נכון להיום, עלות ביטוח החובה מגיעה לכ-20 אחוזים ממחירו של קטנוע חדש (ואף יותר) והיא זו שלדעת רבים, גרמה להאטה הקשה בתחום תחבורתי זה.

כך למעשה, תממן אלבר את עלות ביטוח החובה לכל רוכב אשר ירכוש דו-גלגלי של דיאלים בישראל, בעלות של 3,107 שקלים - סכום עלות ממוצעת עבור רוכב שגילו מעל 21 שלו עבר ביטוחי נקי, כולל סעיף השתתפות עצמית (25,000 שקל). מעבר לכך, במידה ועלות פוליסת הביטוח יקרה יותר, הרוכש ישלים את ההפרש.

דאלים הקוריאנית החלה את פעילותה בישראל רק לפני שנה תחת קבוצת אלבר וכבר בשנת הפעילות הראשונה הם הגיעו אל המקום השלישי בטבלת המסירות בישראל, עם 1,379 יחידות שעלו על הכביש. להערכתנו, מהלך שיווקי שכזה עשוי לעורר לא רק את רוכבי הקטנועים, אלא גם את היבואניות המתחרות, שיצטרכו להגיב עם מהלכים שיווקיים משלהן, כך שבסופו של דבר, הרוכבים ירוויחו מהתחרות הגוברת.


ינון עמית, מנכ"ל אלבר: "אנו מביאים בשורה צרכנית חשובה לשוק הדו-גלגלי בישראל אשר סבל רבות מרגולציה ביטוחית יקרה שמנעה מאלפים לרכוש קטנוע. אנו מקווים ומאמינים שהשנה הזו תסמן את הגידול שאנו רוצים לראות בשוק הדו גלגלי בישראל. כחברה בעלת איתנות פיננסית, היכרות מעמיקה עם שוק הרכב הישראלי ופרישה ארצית רחבה, יש לנו את הכלים ואורך הרוח לצאת במהלך אשר אנו מאמינים כי יסיר חסם משמעותי שמנע עד כה מצרכנים רבים לעבור לתחבורה דו גלגלית."

דאלים תצא בקרוב בקמפיין פרסום טלוויזיוני למבצע מכירות זה, כאשר הפרזנטור הוא לא אחר מאשר רוני לייבוביץ' המוכר יותר כאופנובנק - שודד הבנקים המפורסם שביצע את זממו על דו-גלגלי, נתפס וריצה 8 שנות מאסר.

מבחן לקטנוע החדש של דאלים בישראל
עוד הרבה על דאלים בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully