וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת S קלאס קופה AMG

עם 585 כ"ס, טכנולוגיה מסרטי מדע בדיוני ופינוקים שלא תמצאו במלון חמישה כוכבים, מרצדס S63 AMG היא חבילה של עוצמה ופאר

מרצדס s63amg  קופה. אתר יצרן
מרצדס S קלאס קופה מקבלת טיפול מסור מ-AMG/אתר יצרן

בקרב שועי העולם, מרצדס S קלאס לא חייבת להיות מכונית יפה וזורמת כי אם מכובדת ורהוטה. אבל אחרי שהושקעו בה משאבים טכנולוגיים חסרי תקדים, היא בהחלט רכשה את מקומה כדי להתחזק בגרסת קופה מרהיבה שיכולה להצית גם את שאר החושים. כשלכך מוסיפים תכונות עלית מבית AMG, התוצאה יוצאת דופן בכל קנה מידה.

נוכחותה הדומיננטית של ה-S קופה AMG, היא משהו שקשה יהיה להתרגל אליו גם אחרי הרבה מאוד שנים. זו אינה SL או CLS (מעוצבות ככל שתהיינה), כי אם לימוזינה ענקית ומהודרת עם 2 דלתות ותא נוסעים טכנולוגי. מעצבי המכונית השוו לה מראה ספורטיבי שנגזר מהמפרטים של AMG, ויחד עם תרכובות אלומיניום שהשילו ממנה עשרות קילוגרמים, היא ירדה מ-2 טון. הישגים אלו תרמו להפחתה בשיעור קל בצריכת הדלק, מקדם הגרר ושיפור תנועתה תחת עומסים.

את 1.95 הטונות תניע קדימה בדהרה חטיבת כוח V8 של AMG. הנפח הוא 5.5 ל' טורבו כפול בעל תפוקה מרבית של 585 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-90.8 קג"מ המושגים מטווח של 2,250 סל"ד. תיבת ה-7 ספידשיפט האוטומטית תשגר אותה ל-100 קמ"ש ב-4.3 ש' ועד 255 קמ"ש בהגבלת אלקטרוניקה. צריכת הדלק תנוע באיזור ה-6 ק"מ לליטר, בתנאי שתפגינו רחמים כלפי דוושת ההאצה.

באגף התוספות הדינמיות, ה-S63 קופה מצוידת באמצעים להעצמת חווית הנהיגה, בהם מערכת פליטה עם ווסת עוצמה (פרפרים) בשליטת הנהג, בקרת נהיגה עם שלושה מצבי כיול, וכן את מערכת ה-MAGIC BODY CONTROL, המדמה רכינה של אופנועי ספורט בעיקולים חדים ומקנה לנהג שליטה הדוקה יותר על המכונית במקטעים מאתגרים, ובעיקר נועדה לשכך או לרסן את המרכב בתנודות קיצוניות (בכל זאת מכונית פאר).

כניסה פנימה חושפת תא נוסעים שעוטף את הנהג, זהה ברובו ל-S קלאס הרגילה, להוציא כיתובים של AMG, מושבי ספורט, וגלגל הגה שלוש צלעות ספורטיבי. מסכים מרכזיים בלוח המחוונים ובקונסולה מכילים את כל התפריטים הרלוונטים, ומבחוץ קוסמטיקה כחישוקי 20 אינטש, ספוילרים ועוד.

ה-S קלאס קופה צפויה להגיע לישראל במהלך הסתיו הקרוב (ספטמבר-אוקטובר). המחירים אינם ידועים.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully