וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פורשה בוקסטר GTS

גרסת ה-GTS של הבוקסטר מפיקה 330 כ"ס וכוללת שיפורים דינמיים במתלים, בהיגוי ובהילוכים. גם קאיימן זכתה ליחס דומה

פורשה בוקסטר GTS. אתר יצרן
פורשה בוקסטר GTS החדשה/אתר יצרן

פורשה בוקסטר, מכונית הספורט בעלת המנוע המרכזי, תציין השנה 20 שנה להווסודת הסדרה, לצד חגיגות 50 של ה-911 (שעדיין נמשכות עוד מהשנה הקודמת בחלק מהמקומות). אבל מעבר לכל הרגישות הנוסטלגית שכבודה במקומה מונח, פורשה ממשיכה לתגבר את מהדורותיה בכל שנה לערך עם ביצועים טובים יותר וגרסאות שתשארנה מושא הערצה לכל חובבי הנהיגה. וכדי לחנוך את השנה ה-21, היא חושפת את גרסת ה-GTS הבכירה במשפחה, לה גם תאומה זהה בסדרת הקאיימן הקטנה.

ה-GTS, או גראן טוריסמו ספורט, מונח שנולד עם ה-904 ב-1962, תמיד סימן את פסגת ההיצע של היצרנית משטוטגרט. כל מה שמצוין בפורשה הופך להיות מצטיין בסדרות ה-GTS. עבור הבוקסטר מדובר בעיקר בחיזוקים שעיקרם במשקל, כוח והיגוי, כאשר אלה באים לידי ביטוי בכיול מחודש לבקרת המתלים האדפטיבית PASM לה יכולת הנמכה עד 2 סנטימטרים, וכן בחבילות הכרונו החזקות.

השינוי בעקומת הכוח לא רציני, אבל הוא מאפשר לה לטפס עוד קצת ביכולותיה. בקרביה שוכן מנוע 3.4 ל' בוקסר משודרג אליו התווספו עוד 15 כ"ס, מה שמעמיד את התפוקה הסופית על 330 כ"ס והמומט השתפר באחוזים בודדים ל-37.4 קג"מ. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או 7 כפולת מצמדים PDK, ושתיהן מספקות זמני האצה של כ-4.3 ש' פחות או יותר (הידנית קצת איטית בכמה עשיריות), והקאיימן GTS עושה זאת ב-4.6 שניות. בפורשה מציינים מהירות מרבית של 280 קמ"ש, אך מתגאים לא פחות בעמידתה בתקני יורו 6, וצריכת דלק של כ-10 ק"מ לליטר.

מפרט האבזור כולל שימוש בחישוקי 20 אינטש, פנסי בי-קסנון אדפטיביים, ובקבינה מושבים ספורטיביים על בסיס ריפוד אלקנטרה. המחירים באירופה יחלו ב-53 אלף יורו לבוקסטר וכ-55 אלף יורו לקאיימן GTS.

מיבואנית פורשה לישראל מ.ס.י. מבית מכשירי תנועה, נמסר לוואלה! רכב כי צמד ה-GTS תגענה לארץ באוגוסט. המחירים טרם נקבעו.

פורשה קאיימן GTS. אתר יצרן
פורשה קאיימן GTS/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully