וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג בלי רשיון והחזיק בחשיש

בפעילות של אגף התנועה במהלך הסופ"ש עוכבו עשרות נהגים שיכורים ונשללו מעל 70 רשיונות. נהג בן 45 נתפס עם חשיש ברכב וללא רשיון כ-4 שנים

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
שיכורים ומעשי בריונות בסופ"ש לא רגוע בכבישים/קובי ליאני

בפעילות ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים, הפעיל אגף התנועה במהלך הסופ"ש האחרון אכיפה נגד נהגים שיכורים ומעשי בריונות בכבישים, במסגרתה ביצע מעכבים, מעצרים וכן נתקל בכמה אירועים יוצאי דופן של מהירות מופרזת והתנהגות מסוכנת. בסיכום כללי, מיום שישי האחרון, תפסה משטרת התנועה 87 נהגים שיכורים, פסלה 76 רשיונות נהיגה והשביתה 47 כלי רכב בשל עבירות תנועה שונות.

משטרת התנועה (סיירת האופנועים) התמקדה בסופ"ש באיזור הרצליה, והצליחה ללכוד מספר נהגים שביצעו עבירות תנועה מסוכנות, במיוחד באיזורים שהוגדרו "רחובות אדומים". במסגרת הסיורים נתפס רוכב אופנוע שטח כבן 26 שעקף בקו לבן ובדרך לא פנויה וסיכן את משתמשי הדרך. השוטרים עיכבו את הרוכב, וזה החל לקלל אותם ולהתנגד לשיתוף פעולה. הוא נעצר בגין העלבת עובד ציבור, ובמהלך חיפוש על גופו נמצא חומר מסוג מריחואנה. רשיונו נפסל והכלי הושבת.

באותה פעילות עצרו שוטרי התנועה נהג, יליד 1963 מאיזור חדרה, שמזגזג בין הנתיבים באופן מסוכן. לאחר עיכובו, התגלה כי זה שיכור ברמה מסוכנת של 890 מק"ג. הוא נעצר ורכבו הושבת.

המקרה החמור ביותר בו נתקלו אירע בפעילות יזומה של אגף התנועה, מחוז מרכז. אלה לכדו נהג, יליד 1970 תושב הצפון כשהוא פסול רשיון 4 שנים בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול, עומד כנגדו מאסר על תנאי ל-8 חודשים ל-3 שנים, ובעת ביצוע מעצרו נתפס ברכבו חומר מסוג חשיש. בית המשפט החליט לעוצרו עד להחלטה אחרת נוכח חומרת העבירות.

אירוע מסוכן אירע גם על כביש 89. שוטרי משטרת התנועה והמתנדבים ניסו לעצור רכב שנסע במהירות מופרזת (163 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש) כשהוא מנסה לחמוק לאחר שכבר עוכב לבדיקה. הנהג ניסה לחצות צומת באור אדום, כשל ובעת שניגשו שוטרי התנועה ניגשו לשלוף את המפתח מחריץ ההנעה, ניסה לנסוע לאחור וכמעט פגע בשוטרים. הנהג, תושב הצפון כבן 24 נעצר ונלקח לחקירה.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully