וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהירות הנסיעה בכביש 6 תעלה ל-120 קמ"ש

שר התחבורה חתם על תקנה המורה להעלות את מהירות הנסיעה בכביש 6 ל-120 קמ"ש. אכיפה תותר בחריגה של 10 קמ"ש מהמהירות המותרת. בשלב הבא, גם בכבישים מהירים נוספים

מחלף אייל כביש 6, אוגוסט 2013. דרור עינב
כביש 6. עולים ל-120 קמ"ש/דרור עינב

בשורה לנהגים: מהירות הנסיעה בכביש 6 תעלה בקרוב ל-120 קמ"ש, כך בהתאם לתקנה חדשה של שר התחבורה ישראל כץ. מדובר על פעימה ראשונה שבמסגרתה תבחן העלאת המהירות מ-110 קמ"ש ל-120 קמ"ש בכביש חוצה ישראל אחרי התאמות בטיחותיות של המפעילה. בהתאם להתפתחויות, תורחב גם לכבישים מהירים נוספים בעתיד, כפי שהוסכם לפני כשלוש שנים במסגרת החלטות צוות מקצועי שגובש על מנת לטפל בנושא.

כביש חוצה ישראל נחשב לעורק מרכזי במדינה בשנים האחרונות, ועל אף היותו כביש אגרה, מידי יום נוסעים בו אלפי בני אדם. הוא נסלל על ידי חברה אמריקנית שבהקמתו הכריזה כי ניתן יהיה לנהוג בו גם במהירות של 130 קמ"ש, ומכאן העריכו במשרד התחבורה כי במשך הזמן, ועל פי תיאומים עם אגף התנועה, לא תהיה כל מניעה להעלות את רף המהירות המותרת ב-10 קמ"ש.

העלאת המהירות תמתין מעט עד שתתבצענה עבודות לשיפור תשתית בכמה נקודות וכן החלפת מעקות בטיחות, "עיני חתול" ופסים מרעידים הנועדו לשמור על עירנות הנהגים. אגף התנועה סיכם עם משרד התחבורה כי האכיפה תותר בחריגה של 10 קמ"ש מעל המהירות המותרת.

במשרד התחבורה מציינים כי בכבישים בהם עלתה מהירות הנסיעה מ-100 קמ"ש ל-110 קמ"ש, לא חלה השפעה שלילית על רמת הבטיחות, ואף במקרים מסוימים נרשמה ירידה במספר תאונות הדרכים.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • כביש 6

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully