וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה: רנו טראפיק החדש

הטראפיק המסחרי שמציין השנה 33 שנים להולדתו עוצב בהשראת הדגמים המודרניים, ומצויד במנוע 1.6 ל' טורבו דיזל חדש וחסכוני

רנו טראפיק 2014. אתר יצרן
רנו טראפיק החדש. שימושי וגם נראה טוב/אתר יצרן

חטיבת המסחריות של רנו חשפה את הטראפיק החדש, 33 שנים לאחר שהוצג בפעם הראשונה כיורשו של רנו אסטאפת. הדור הנכנס, אחיו החורג של אופל ויוארו, מיוצג על ידי המראה הספורטיבי המעודכן של היצרנית מצרפת, איכות חומרים גבוהה יותר ומנועים חסכוניים, חלקם משרתים כאמור גם את חטיבת הפרטיות של רנו במסגרת הקו המשודרג.

הטראפיק החדש חולק עיצובו הקדמי עם מרבית דגמי רנו כאמור, בהם קאפצ'ור והקליאו, וכן הטויינגו החדשה. ברנו בחרו בקווים הרבה יותר בולטים מקודמיו ומספרים על ניסיון להעיר את סגמנט המסחריות הקומפקטי (LCV) עם הופעה חיצונית קצת יותר מעניינת לפועל הפשוט או לבעל העסק.

כמו בפעמים קודמות, ניתן יהיה לאבזר אותו במגוון רחב של אפשרויות או סידורי הושבה, עד 270 אופציות כאלה ואחרות, בהן בסיס של שני גבהים שונים, שני אורכים, מרכב שילוח, מרכב הסעות, ורסיות שונות של מיניבוס ועוד.

גולת הכותרת בטראפיק יהיה מנוע ה-1.6 ל' טורבו-דיזל DCi. מדובר במנוע חדש יחסית בחברת רנו עם צמד מגדשים, בעל תפוקה מרבית של 160 כ"ס בחיבור לתיבת 6 הילוכים ידנית. צריכת הדלק לדברי החברה תעמוד על כ-16.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

הטראפיק הוא מכלי הרכב המסחריים הוותיקים ביותר בענף. רנו ייצרה את הדגם הראשון למעלה מ-20 שנה והסתפקה מידי פעם במתיחות פנים קלות כדי לשמור על רעננותו. עד היום, מכרה רנו כ-1.6 מיליון עותקים מהטראפיק. טרם ידוע מתי יגיע לישראל.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully