וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה אופנועים חדשים לב.מ.וו בישראל

31.3.2014 / 11:26

היצע אופנועי ב.מ.וו בישראל מתרחב עם ארבעה כלים חדשים, עירום ספורטיבי, אדווונצ'ר גדול, תיור וקלאסי. החל מ-115,000 שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לאחר שנחשפו בעולם, ארבעה אופנועים חדשים מגיעים לשיווק בישראל תחת מותג ב.מ.וו. אלה מכסים טווח רחב של סגנונות ופונים כעת לרוכבים שטרם מצאו מענה בהיצע של החברה. האופנוע הראשון מבין החדשים הנו ה- S1000R החדש. זו למעשה גרסה עירומה של הסופרבייק המפורסם של ב.מ.וו, ה-S1000RR. גם הוא מצויד במנוע 4 צילינדרים בנפח ליטר רק עם הספק שפוי שמותן ל-160 כ"ס. בנוסף אליו מציע אופנוע זה גם מצמד מחליק, בלמי מונובלוק רדיאליים, מתלים מתכווננים, מערכת למניעת נעילת הגלגלים בבלימה (ABS), בקרת אחיזה ו'קוויק-שיפטר' להעלאת הילוכים ללא מצמד. מחירו נקבע על 115,000 שקל.

האופנוע השני ברשימה, הוא גם במיוחד מכולם. זהו ה-R nine T החדש. זהו אופנוע רטרו עמו חגגה ב.מ.וו 90 שנות ייצור אופנועים והוא מציע לרוכש את היכולת להתאימו אישית במגוון עצום של אפשרויות והכל סביב התפישה הקלאסית עם מנוע בוקסר מקורר אוויר, חישוקי שפיצים ועוד לצד טכנולוגיה מודרנית (שלדת אלומיניום, בלמי מונובלוק רדיאליים ועוד). מחירו נקבע ל-135,000 שקל.

גם אחיו הגדול של ה-R12000GS הגיע בגרסת האדוונצ'ר. זו החדשה קיבלה מכל דלק בנפח 30 ליטר, משפרת את מיגון הרוח, האריכה את מהלכי המתלים, לצד תוספות כמו מערכת מתלים חצי אקטיבית, מגיני ידיים ומנוע, ידיות כידון מחוממות, פנסי ערפל 'לד', מזוודות צד ועוד. מחירה של גרסת האדוונצ'ר עומד על 160,000 שקל.

האופנוע הרביעי והאחרון בקבוצה החדשה הוא ה-RT 1200 R בגרסת התיור. כעת זו מוצעת עם מיגון רוח מלא (משקף בתפעול חשמלי), חימום לידיות ולמושבים, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מזוודות אינטגרליות בצבע האופנוע ואפילו מערכת שמע. מחירו של אופנוע זה עומד על 167,000 שקל.

כל אחד מאופנועים אלה מגיע גם עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת קילומטרים ומרווח הטיפולים עומד על 10,000 ק"מ. דלק מוטורס, סיימה את שנת 2013 עם שיא במכירות האופנועים עם 216 מסירות - עלייה של כ-35 אחוזים מהשנה הקודמת.

מבחנים לאופנועים החדשים תוכלו למצוא כאן בוואלה! רכב בקרוב

קונים אופנוע חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully