וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה יטי מחודש בישראל

במסגרת מתיחת הפנים ישווק היטי במהדורת 'אאוטדור' עם שלושה מנועי בנזין, תיבת הילוכים רובוטית, ידנית ושתי רמות גימור. החל מ-139 אלף שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקודה יטי מתוח פנים ואיברים בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקודה יטי זכה לפני כמה חודשים למתיחת פנים של אמצע החיים, וכעת הוא הגיע לישראל. רכב הפנאי של חטיבת הרכב הצ'כית ישווק בארץ על ידי היבואנית 'צמפיון מוטורס עם מראה חיצוני מעודכן, חבילת 'אאוטדור' הכוללת מיגונים קלים נוספים וכמיטב המסורת יחובר למנועי הטורבו בנזין ותיבות ה-DSG, לצד שני מפרטים לבחירה.

היטי הוא האחרון בסדרה של סקודה לקבל את המראה המרוענן של ראפיד ואוקטביה, כשאחריו צפויה להחשף גם סקודה פביה החדשה (סופר מיני). היטי, שנקרא על שם מפלצת השלג ונמכר מאז 2009 הצליח להשתלב היטב בשוק הג'יפונים בארץ וזכה להצלחה בפלח שהולך ותופח במתחרים מכל עבר.

ב-2014 מרוכזים מרבית השינויים בחלק הקדמי, שם אימץ בתי תאורה חדשים ושבכה חדשה. מאחור לא חלו שינויים קיצוניים והוא שומר על החזות הקופסתית משהו שמלווה אותו מאז יומו הראשון על הכבישים. באירופה בכל אופן, פיצלה סקודה את היטי לשתי גרסאות: סיטי ו-אאוטדור. האחרונה היא זו שתימכר בישראל והיא מיועדת כאמור לנהגים שמבלים קצת יותר בשבילים וביערות קק"ל.

תחת מכסה המנוע תהיינה שלוש חטיבות כוח לבחירה: 1.2 ל', 1.4 ל' או 1.8 ל'. ההספקים יחלו ב-105 כ"ס, עבור ל-122 כ"ס וכלה ב-153 כ"ס. הגרסה הבכירה מאיצה ל-100 קמ"ש ב-9 שניות, לוגמת ליטר בנזין בכל 12.5 ק"מ ומפיקה כ-25 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד. זוהי גם הגרסה היחידה המשודכת לתיבת DSG6, בעוד שתי הראשונות חוברו לתיבת ה-DSG7.

הקבינה של היטי נותרה כפי שהייתה, להוציא חיבור גלגל הגה חדש ושילוב של מחשב דרך עם תצוגת מקסי-דוט משופרת. רמות האבזור תהיינה 'אמבישן', ו'אלגנס', כאשר ברמת הכניסה ניתן למצוא מערכת שמע חדשה של 'בולרו', בלוטות', שקע USB ומסך מגע 6.5 אינטש. התוספות לגרסה הבכירה כוללות בקרת שיוט, חניה אוטומטית, פנסי ערפל עוקבי חניה, חישוקי 17 אינטש ומערכת שמע עם 8 רמקולים לעומת 6 בדגם הבסיס. גג מושחר ניתן לרכוש בתוספת תשלום.

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בישראל: "כחלק מהרצון לשמור על מובילות ועל מעמדנו כמותג האירופאי המוביל, סקודה מכוונת גבוה עם ה- Yeti בסגמנט הכי צומח בשוק הרכב הישראלי. אנו משיקים את הג'יפון מאובזר יותר בכל הרמות מבעבר, עם תג מחיר הנמוך בין 2,500שקלים ל- 7,000 שקלים ביחס לדגם היוצא".

המחירים ליטי המחודש בישראל:

1.2 ל' ידני אמבישן: 129 אלף שקלים
1.2 ל' DSG אמבישן: 139 אלף שקלים
1.2 ל' DSG אלגנס: 145 אלף שקלים
1.4 ל' DSG אלגנס: 159 אלף שקלים

גרסת ה-1.8 ל' אלגנס DSG תמכר בישראל ב-178 אלף שקלים.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully