וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק שטח: מפגש לילי על האש, לקהיליית ה-4X4

4.4.2014 / 14:41

כ-1000 ג'יפאים התכנסו בנחל השופט, למפגש חברתי; כמות המבקרים הפתיעה גם את מארגני האירוע, "שטח טכני 4X4" שהבטיחו להמשיך את המסורת

מפגש שטח בלילה, עין השופט. רמי גלבוע, מערכת וואלה! NEWS
ג'יפים מתכנסים ל"על האש" תחת העלטה/מערכת וואלה! NEWS, רמי גלבוע

עשן המדורות הציף את קרחת היער, ניחוח המנגל התאבך למרחקים. כ-600 ג'יפים חנו בחשכת היער, 20 מציגים פרשו את מרכולתם, לג'יפאים שהסתחבקו מסביב למכונות הדוממות. המפגש יוצא הדופן אורגן על ידי אופיר הראל ואורן גל, מ"שטח טכני 4X4". הייחוד היה שבעצם, לא באנו לעשות כלום - לא היה מרוץ או תחרות, לא היו מסלולי טיולים, מטרת המפגש הייתה לראות ולהכיר אחד את השני.

בלטו בשטח שתי עמותות מתנדבים - "גיבורים קטנים" מוציאה ילדים בעלי מוגבלות שכלית לטיולי ג'יפים, רק אתמול בערב נרשמו אצלה למעלה מ-40 מתנדבים חדשים, המוכנים להוציא ילדים לטיולי שטח! גם "יחידת הג'יפים" שהוכיחה את חשיבותה בסופת השלגים האחרונה בירושלים, פתחה דוכן מרשים וליקטה מתנדבי 4X4 למען הקהילה.

בשורת המציגים המסחריים נכחו צמיגי 'קופר', 'ל.כ' משווקי ציוד ג'יפאות, מיודענו ג'וי בירן פתח תצוגה לטיולים והדרכות נהיגה, היו 'השכרת קראוונים' וכמובן הלהיט האחרון, תאורות LED מכל סוג, הנראות מצויין בלילה.

האירוע היה חפשי אין כסף, לא נגבתה אגורה מהמציגים או מהמבקרים, ויפה שכך. מאות המבקרים הכירו את אנשי "שטח טכני 4X4" ופעילותם, המתבססת בעיקר על הדרכות נהיגה לגופים מוסדיים ולפרטיים, והוצאת טיולי ג'יפים. כחברי קהילת השטח נותר לנו רק לקוות שהמפגש הבא יתרחש בנגב, ויסתיים בטיולי שטח מלבבים.

עוד הרבה פנאי ושטח בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully