וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי Q50 החדשה בישראל

הספורט-סדאן אינפיניטי Q50 תשווק בישראל עם מנוע היברידי המפיק 364 כ"ס, הנעה אחורית ותיבת הילוכים אוטומטית. המחירים, החל מ-360 אלף שקלים

אתר יצרן

באירוע שנערך לאחרונה בהרצליה פיתוח, יבואנית מותג אינפיניטי לישראל קרסו מוטרוס הציגה בישראל את מכונית הסאלון-ספורט החדשה Q50. מותג היוקרה היפני יצא להתחרות עם גרסה זו בדגמים כגון לקסוס IS, ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4 וישלב מערכות טכנולוגיות משוכללות בתחום הנהיגה, הבטיחות והאבזור המקיף.

ה-Q50 היא המכונית המתקדמת ביותר של החברה בשנים האחרונות. כנהוג בחטיבת הפאר של ניסאן, האינפיניטי החדשה שתחליף בהדרגה את סדרה G הינה ברוכת יכולות באגף ההנעה והכישורים הדינמיים כפי שמתחייב בפלח זה. היא פותחה בניסאן יחד עם נהג הפורמולה 1, אלוף העולם סבסטיאן פטל על מנת למצות את הפוטנציאל הגלום בקרביה.

תחת מכסה המנוע שוכן מנוע היברידי בנפח 3.5 ל' בחיבור להנעה אחורית ותיבת הילוכים אוטומטית. התפוקה המשולבת מיחידת הבערה והמנוע החשמלי מסתכמת ב-364 כ"ס ב-6,300סל"ד ו-35.6 קג"מ המושגים מטווח של 5,000 סל"ד. את ההאצה ל-100 קמ"ש היא תסגור בפרק זמן של 5.1 שניות בלבד, בעוד המהירות המרבית תעצר ב-250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. צריכת הדלק של המערכת ההבירידית מניבה כ-19 ק"מ לליטר ודרגת זיהום אוויר 5 במדד הסולם הירוק בישראל.

עיצובה החיצוני של ה-Q50 צועד בעקבות קווי המתאר של המשפחה ודגמי הקונספט בהם אסנס, אך הוא מסתיר כאן מידות מרווחות מאוד לחמישה נוסעים; בסיס הגלגלים שלה מתייצב על 2.85 מ', (ארוכה בתשעה סנטימטרים ממרצדס C קלאס למשל), אורכה 4.78 מ' ורוחבה 1.82 מ'.

הקבינה עוצבה עם מושבים "גלקטיים" שתוכננו לפי הנחיות סוכנות החלל נאס"א, ואמורים להציע תמיכה אידאלית לכל חלקי הגוף. מסביב לנהג והנוסע תהיינה בקרות בידור חדישות עם צג מגע מרכזי אליו ניתן להוריד אפליקציות ייחודיות מבית אינפיניטי, בהן ה-InTouch עם מידע על דואר אלקטרוני, לוח שנה, הערות תחזוקה ועוד בסנכון מלא עם הנייד. מערכת שמע של BOSE עם 14 רמקולים גם היא בנמצא.

דגש גדול ב-Q50 ניתן למעטפת ההגנה. היא מעודכנת עם מערכת בקרת נתיב אקטיבית המנטרת מצבים של טלטול זנב או יציאה מסוכנת מהנתיב, ומתקנת על פי הצורך במהירות של מעל 70 קמ"ש. מנגנון נוסף, מפקח על בלימות חירום של שתי המכוניות מלפנים, ומגיב בזמן אמת לכל תרחיש מסוכן.

זאת ועוד, זו תהיה האינפיניטי הראשונה שמצוידת במערכת היגוי אלקטרונית מסוג DRIVE BY WIRE שפותחה במשך 10 שנים. היא מתוכננת עם היזון חוזר אדפטיבי המדמה מספר מצבי כיול בהתאם לבחירת הנהג. אולם במקום חיבור מכאני רגיל, מחשב שולט על התקשורת עם הגלגלים דרך 3 מעבדים. על התוצאה נדווח במבחן הדרכים שייערך ל-Q50 ממש בקרוב כאן בוואלה! רכב.

המחירים ל-Q50 בישראל:

דגם סטנדרט: 360 אלף שקלים
גרסת GT בכירה: 390 אלף שקלים

בכירי אינפיניטי בישראל מעריכים כי היקף המכירות השנתי יעמוד על כ-200 כלי רכב בסדרה זו.

אינפיניטי Q50. אתר יצרן
אינפיניטי Q50/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully