וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים ליונדאי i35 אלנטרה

שיווקה של יונדאי I35 אלנטרה יחל בקרוב בישראל במסגרת מתיחת פנים עיצובית לשדרוג המראה והאבזור בתא הנוסעים. המחירים יחלו ב-128 אלף שקלים

יונדאי I35  אלנטרה 2014. אתר יצרן
יונדאי i35 אלנטרה מקבלת מתיחת פנים קלה/אתר יצרן

כלמוביל, יבואנית מותג יונדאי לישראל תחל לשווק את הגרסה המחודשת, מתוחת הפנים של יונדאי I35 אלנטרה ממש בקרוב. גרסת הסדאן העממית הפכה בשנתיים וחצי האחרונות לאחת הנמכרות מסוגה, כשהיבואנית מציינת מסירת כ-19 אלף עותקים עד כה (לא מעט בזכות ענף הציים והליסינג כאמור).

הרענון של האלנטרה הינו הקל שבקלים, ומתמקד בעיבוד מחודש של השבכה הקדמית ויחידות התאורה. אין מדובר ביישור קו עם הדגמים הקיימים, כי אם מתיחת פנים שעיקריה בשדרוג החלק הקדמי (פגושים, פנסי ערפל) והאחורי (התארכות מידות הפגוש).

גם בתא הנוסעים מדובר בעדכון מינורי שמשנה מעט את עיצוב פתחי המיזוג, הדיפונים, חלק מהמתגים, הוספת פתחי מיזוג ליושבים בשורה השנייה ועוד מעט חיזוקים בתרכובות כדי לצמצם את רעשי הכביש.

בבחינת המפרט, עולה כי הדגמים בישראל ימשיכו על פי הנוסח הקיים: דגם הבסיס הינו ברמת מפרט 'אינספייר' ב-128 אלף שקלים, כשלזה תוספת גג-שמש, מראות עם קיפול חשמלי ותאורת DRL. דגם ה'סופרים' ב-130 אלף שקלים מתוגבר בחישוקים שונים, מפתח חכם, כפתור הנעה, מושב נהג חשמלי, בלוטות' ומצלמת ראייה לאחור וכן תא כפפות מקורר. שני הדגמים כוללים צג מרכזי 7 אינטש ובקרות בטיחות מלאות.

במידות ובמנועים לא חלו כל שינויים. המשפחתית העממית תמשיך לעשות שימוש בחטיבת ה-1.6 ל' עם 132 כ"ס ו-16.1 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות, עם האצה ל-100 קמ"ש ב-11.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-10 ק"מ לליטר.

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully