וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוע רוכבים ענק וראשון מסוגו לב.מ.וו

בזוגות או לבד, על קרוזרים, דו"שים ואופנועי ספורט - עשרות רבות של רוכבי אופנועי ב.מ.וו בטיול ראשון שיהפוך למסורת

רונן טופלברג

צילום וידאו: זיו בניובסקי, קובי ליאני
צילום סטילס: רונן טופלברג

מדי שנה, כבר יותר מעשור מכנסת ב.מ.וו בחודש יולי עשרות אלפים מרוכבי אופנועי המותג לאירוע שכולו חגיגה דו-גלגלית בעיירה גארמיש שעל גבול גרמניה ואוסטריה. על רקע הרים שנראים כמו פרסומת לשוקולד, מגיעים רוכבים מכל קצוות העולם לסוף שבוע ססגוני וגם אנו לקחנו בו חלק פעמיים.

האירוע העולמי פתח את התיאבון ליבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל (דלק מוטורס) ואלה החליטו גם כן לכנס את רוכבי ב.מ.וו, גם אם מדובר בטיפה בים כהשוואה, לאירוע דומה בישראל. בבוקר יום שישי (4 באפריל) הגיעו כ-230 רוכבים וגם אנחנו אל מתחם דלק מוטורס בניר צבי ומשם יצאנו לרכיבה ארוכה אל יער להב הסמוך לעיר ערד. המארגנים הכינו עבור המשתתפים שני מסלולים שמשקפים את רוח אופנועי החברה.

אופנועי הכביש התפתלו במעלה הרי ירושלים, אשתאול, עמק האלה והמושבים בחבל לכיש ואילו האופנועים הדו-שימושיים של המותג יכלו לבחור להגיע ליעד ביער להב דרך השטח. אנחנו עשינו את הדרך המהנה על גבו של ה-RnineT החדש של ב.מ.וו כחלק מרכיבת הבכורה עליו עם הגעתו לישראל ומבחן מלא עליו תקראו בקרוב. ביער להב הרוכבים הגיעו לחוות שבדרון, שם המתינו להם ארוחה דשנה, פינות מנוחה ומסאז' וגם תצוגה על ארבעת האופנועים החדשים שהשיקה ב.מ.וו בישראל: ה-RnineT עליו נספר לכם בקרוב, ה-S1000R, גרסת האדוונצ'ר של ה-R1200GS וה-R1200RT.

עוד חדשות דו-גלגלי בוואלה! רכב

קונים אופנוע חדש? כדאי שתבקרו כאן

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אירוע אופנועים ורוכבים של ב.מ.וו. רונן טופלברג
המבחן הראשון ל-RnineT, בקרוב מאוד/רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully