וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיישן: הונדה סיוויק טורר בישראל

הונדה מחזקת את משפחת הסיוויק עם גרסת סטיישן שימושית, מצוידת מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית. המחירים, החל מ-139 אלף שקלים

הונדה סיוויק טורר. אתר יצרן
הונדה סיוויק טורר. גרסת סטיישן למשפחתית היפנית/אתר יצרן

הקרב על המשפחה מתחמם. יבואנית הונדה לישראל חברת מאיר תחל למכור בימים אלה את מרכב הסטיישן של המשפחתית העממית הונדה סיוויק. מהדורת ה'טורר', כפי שהיא מוגית בהונדה מציעה תא מטען בנפח מרשים, מנוע בנזין ותיבת הילוכים אוטומטית, לצד רמות אבזור שונות כפי שנהוג בסדרה.

הסיוויק טורר שהוצגה אשתקד בתערוכת פרנקפורט, חולקת את רוב רכיביה עם המרכב הקומפקטי של הסיוויק, כולל העיצוב הקדמי והפרופיל, אולם בחלקה האחורי היא ארוכה במידה ניכרת ומוסיפה קרוב ל-24 סנטימטרים, אל 4.53 מ'. רוחבה כ-1.77 מ', בסיס הגלגלים מתייצב על 2.60 מ' ומשקלה כ-1.35 טון.

מטבע הדברים, בהונדה הקנו לתצורה השימושית הרבה מאוד אפשרויות אחסון, כשתא המטען מציע 573 ל' נפח ללא קיפול המושבים ועד 1,610 ל', לא כולל תאי אחסון נוספים, בהם רצפה כפולה מאחור עם כ-12 ל'. גם הגישה למשטח נוחה יותר בזכות שפת טעינה נמוכה מזו המוצעת למשל בפולקסווגן גולף או בסקודה אוקטביה.

בחזית מאוכלסת חטיבת כוח אטמוספרית של הונדה בנפח 1.8 ל' עם 142 כ"ס ו-17.7 קג"מ המושגים בטווח של 4,300 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית 5 מהירויות, כשזמן ההאצה ל-100 קמ"ש יעמוד על כ-10.8 שניות והמהירות המרבית כ-205 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-15 ק"מ לליטר.

תא הנוסעים של הסיוויק טורר מתהדר גם בשדה ראייה משופר, לצד תוספות סטנדרטיות בהן מערכת שמע מתקדמת מבית 'בלאופונקט'. זו משולבת מסך מגע מרכזי 6.2 אינטש, בו תפריטים לשליטה בבקרות המולטימדיה, בלוטות' Parrot עבור הטלפון הנייד (כולל סנכרון עם ספר טלפונים בעברית), GPS מובנה, חריץ כניסה לכרטיסים חכמים, כניסה עבור מצלמת רוורס וחיבור אל מסכים דו אזוריים עם תמיכה בשלל קבצים. עוד מסביב שקע USB, בקרת אקלים, פיקוד למערכות השונות מגלגל ההגה, מחשב דרך מפורט וקיט בטיחותי מלא.


שרון גלזר, מנהל חטיבת המכוניות והאופנועים במאיר: "דגם הטורר החדש מהווה נדבך משלים לסדרת דגמי הסיוויק החזקה והמובילה. עוד הוא מוסיף כי "הסיוויק טורר החדשה תמשיך ותיתן תנופה נוספת לצמיחת המותג בישראל גם בהמשך השנה".

מחירה של הונדה סיוויק טורר בישראל יעמוד על 139 אלף שקלים.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully