וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת: MLC קונספט

מרצדס חשפה תמונה ראשונה של מתחרה ב.מ.וו X6 במסיבת עתונאים בגרמניה. ה-MLC קונספט ישודך למנועים היברידיים וכן לתחנות כוח של AMG

מרצדס MLC  קונספט. אתר יצרן
יו"ר דיימלר דיטה זטשה וה-MLC קונספט/אתר יצרן

זו התמונה הראשונה והיחידה של המתחרה הישיר של ב.מ.וו X6 מבית מרצדס. ה-MLC קונספט הוצג השבוע במסגרת אירוע שגרתי שמקיימת דיימלר מידי שנה בפני בעלי המניות שלה, שם גם קיימה דיונים אודות תוכניותיה לתערוכת הרכב הקרובות בסין ובארה"ב.

ה-MLC קונספט נמצא כבר בימים אלה בתהליכים מתקדמים ועתיד לעלות לכבישים במהלך שנת 2015. הוא יורכב לצד מרצדס ML בארה"ב ויחלוק עימו את רוב המכלולים העיצוביים והטכנולוגיים בתא הנוסעים. מהצד החיצוני לעומת זאת, השוותה לו דיימלר מראה מעוגל המאפיין את דגמי ה-A קלאס או ה-B עם נגיעות קלות מ-CLS ו-S קלאס קופה כדי לשמר את המיצוב היוקרתי של דגמי הפנאי המפוארים.

הפרטים הטכניים המלאים אינם ידועים, אולם זטשה מבטיח "יכולות דינמיות גבוהות" וכן מוסיף כי "אנו רואים פוטנציאל גדול בשילוב מרכב קופה עם רכב פנאי גדול, ואנחנו נחשוף את הקונספט במלואו בעוד פחות משבועיים בסין".

כלי התקשורת בגרמניה, מעריכים של המנועים הסדרתיים של מרצדס ו-AMG יעשו את דרכם ל-MLC, אם כי סביר שחטיבות כוח חסכוניות תהיינה פחות אטרקטיביות לאוכלוסייה הרלוונטית. סביר יותר שמנועי ה-V6 המרכזיים מ-E קלאס ומנועי ה-V8 של AMG ימלאו את השורות, כשאפילו מנוע V12 נמצא על הפרק.

עבור מרצדס מדובר בכניסה מאוחרת לפלח ה-SAC, או Sports activity coupe שנוסד תחת ה-X6 של הבווארים בשנת 2008. ב.מ.וו רשמה הצלחה גדולה עם סדרה זו, ובמרצדס מביעים אמון במוצר שתפור לשכבת גיל צעירה עם לא מעט כסף בכיסיה.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully