וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: שברולט קרוז המחודשת

שברולט קרוז המחודשת מאמצת את הופעתן של מאליבו ואמפלה ומשדרגת את חלל הפנים. בחזית, אין שינויים מהותיים

שברולט קרוז 2015. אתר יצרן
שברולט קרוז המחודשת. פרצוף מעודכן/אתר יצרן

שברולט פרסמה במהלך הסופ"ש תמונות ופרטים ראשונים אודות המשפחתית החשובה ביותר שלה, שברולט קרוז 2015. בתום מקצה שינויים, מתיחת הפנים ההיקפית מתמקדת הפעם בעיקר בצדדים החיצוניים והפנימיים, אולם מסתמן כי בהיבטים הטכניים תשאר הקרוז העממית נאמנה לאותם מאפיינים שנכנסו לשימוש במתיחת הפנים האחרונה (2011).

הקרוז המחודשת שתוצג השבוע במסגרת תערוכת ניו-יורק חולקת דמיון רב - במיוחד באזור השבכה ובתי התאורה, לשתי האחיות הבכירות במשפחה - שברולט אמפלה החדשה ושברולט מאליבו. כן היא מקבלת כמה עדכונים משברולט טראקס טורבו ותהיינה תוספות חדשות באגף החישוקים וחבילות האבזור החיצוניות.

סדרות המשפחה, בהן LS, LT, RS וה-LTZ, נחלקות כמקובל בגרסאות אלה ברמת המחיר, כאשר ה-LTZ וה-LT תהיינה לראשונה משובצות נורות LED קבועות בחזית, וכן התווספו מספר גוונים חדשים להיצע עבור שנת 2015. במידותיה לא חלו כל שינויים.

תמונת תא הנוסעים טרם פורסמה, אולם שברולט מסגירה כי לא נעשו בקבינה שינויים מרחיקי לכת, להוציא גלגל הגה חדש ואיזשהו עדכון מינורי בקונסולה. מצד שני, היא מרוויחה לא מעט בצד האבזור, שכן היא מקבלת בקרת SIRI עם קריאת מסרונים דרך הבקרה הקולית, מסך מגע משודרג 7 אינטש, נקודות WI-FI ועוד. קיט הבטיחות של הקרוז כולל כסטנדרט 10 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה, מצלמת רוורס מקורית, ניטור שטחים מתים ואופציות נוספות.

תחת מכסה המנוע שוכנים מנועים המשרתים את הסדרה המשפחתית כיום. זה יתחיל עם מנועי 1.8 ל', או 1.4 ל' אטמוספריים או מוגדשי טורבו בעלי תפוקה של כ-140 כ"ס בחיבור לתיבות הילוכים אוטומטיות 6 מהירויות (בעוד בארה"ב ובאירופה ישווק גם מנוע טורבו דיזל 2.0 ל' חסכוני עם 151 כ"ס וטווח נסיעה של 1,153 ק"מ על מכל בודד).

"פשוט עשינו מכונית וורסטילית להרבה יותר טובה מאי פעם באחת הסדרות הנמכרות בארה"ב", אומר סטיב מג'ורס, ראש מחלקת מכוניות נוסעים פרטיות שברולט ארה"ב. "הקרוז 2015 מציעה יותר מהכול - קישוריות, שימושיות וחסכון" הוא מוסיף.

מיבואנית שברולט לישראל UMI נמסר לוואלה! רכב כי הקרוז המחודשת תגיע ארצה במהלך 2015.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

שברולט קרוז 2015. אתר יצרן
שברולט קרוז 2015/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully