וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו רומזת על סדרה 9 מפוארת

ב.מ.וו מבשלת מכונית פאר קיצונית שעשויה לשאת את הספרה 9 ותתחרה בלימוזינה מרצדס S600

ב.מ.וו לימוזין קונספט. אתר יצרן
ב.מ.וו חדשה, שיא הפאר/אתר יצרן

מרצדס אולי ויתרה על מייבאך כמותג, אבל זה לא אומר שהיא נטשה את הכותר ולא הביטה יותר לאחור. קצת אחרי שהיא הכריזה על ה-S600 "מייבאך אדישן", מגיבה ב.מ.וו עם מכונית ישירה בשם "Vision Future Luxury" שתהיה הגדולה והמפנקת ביותר בתולדות המותג הבווארי. כן, גם סדרה 7 תהיה "צנועה" למדיי ביחס למידותיה ומפרטיה.

במ.וו עשויה להלביש עליה את הספרה 9 כדי ליצור את הבידול ההכרחי בין הסדרות, ואם אכן היא תגיע לשלב ייצור סופי ב-2015, היא תעלה לכבישים כבר ברבעון הראשון של השנה שלאחר מכן. היא תבוסס על פלטפורמת סדרה 7, אך אורכה הוגדל ל-5.5 מ', כלומר צמיחה של כ-28 סנטימטרים לעומת ה-7 הארוכה ביותר. בכירי החברה טוענים שהיא תזכה להצלחה בסין, שם הרבה נשיאים ובעלי מעמד משתמשים בנהגים פרטיים וזקוקים למרחב אישי.

מעצב החברה אדריאן ואן הוידינק מספר על הדגם כי מדובר בבשורה עיצובית וטכנולוגית לעתיד, אבל בשלב הנוכחי לא ידוע בדיוק מתי המיזם יסתיים. "השתמשנו כאן בחומרים קלים כמו קרבון (סיבי פחמן) כדי להפחית את משקלה, אך בו בעת היא תהיה בטוחה מאוד, וכן ניתן להבחין כאן בכמה אלמנטים בבתי התאורה שתוכלו לראות בשלבים לא רחוקים כל כך".

תא הנוסעים הוא יצירת מופת בפני עצמו. חלל הפנים נארג עם שכבות מרובות של אלומיניום, סיבי פחמן, פלסטיק ובד כדי ליצור רובד איכותי ועמיד שיוצר תחושה יוקרתית ומיוחדת. קונספט נוסף בקבינה הוא שימוש בשני צגים נפרדים - לנהג ולנוסע, עם שליטה מבוקרת מעמדת המושב. התפריטים מחוברים למערכות ב.מ.וו קונקט דרייב דרכן ניתן לבצע הזמנות לאופרה עבור הכבודה מאחור או למסעדות וכדומה (חלילה שיאלצו להרים טלפון).

ב.מ.וו לימוזין קונספט. אתר יצרן
ב.מ.וו לימוזין קונספט/אתר יצרן

קשה כמובן לדמיין שהדגם לעיל יעובד לרכב בייצור סדרתי ללא שינויים, (וממילא אין פרסום לגבי מנועים), ולכן ההימור הבטוח ביותר הוא שסדרה 7 הבאה תאסוף את כל החידושים כאן ותעביר אותם לסיפונה. חלק מהם, כמו למשל תאורת לייזר (שתופיע גם במכונית הספורט החשמלית i8) תכנס למפרטים הבסיסיים, כמו גם קישוריות מתוחכמות לסמרטפונים, הזרמת מדיה מהירה וצגי מגע מתקדמים.

ב.מ.וו הציבה את הקונספט בתערוכת הרכב בשנגחאי שמתקיימת בימים אלה, והיא בהחלט דרוכה לקראת נובמבר הקרוב, אז תשיק רשמית מרצדס את ה-S600 מייבאך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ב.מ.וו לימוזין קונספט. אתר יצרן
ב.מ.וו לימוזין קונספט/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully