וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי: יהיה Q9, אבל לא מיני קטנה מ-A1

הקרוסאובר Q9 יצויד גם במערכת הנעה היברידית מתקדמת. מהצד השני, אודי שוללת הופעת דגם מיני קטן ומוזל מחיר לצד ה-A1

אודי Q7. אתר יצרן
אודי Q7, יזכה לאח גדול יותר/אתר יצרן

בכיר אודי רופרט שטלדר אמר לאחרונה לירחון הרכב 'קאר' כי בכוונת החטיבה היוקרתית לייצר קרוסאובר גדול ומפואר שישא את הכיתוב Q9, ויתייצב מעל ה-Q7, מוביל הנוסעים היוקרתי שנמכר כיום בקצה ההיצע של המיניוואנים/קרוסאוברים בקונצרן פולקסווגן. שטלדר אמר את הדברים במסגרת תערוכת סין שנפתחה לפני כמה ימים, והעיר כי "אנחנו לא פוסעים בהכרח בצעדי המתחרים". משמע, אודי מודעת לכוונת ב.מ.וו לייצר X7, אם כי חומקת כרגע מלהכריז על פתיחת חזית חדשה.

אודי רמזה על רכב כזה בשנה שעברה, תוך הכרזה על אסטרטגיה לפי משפחת ה-Q תגדל משמעותית ותהווה כ-45% מכל מכירות החברה עד שנת 2020. "אנחנו רוצים לצמוח בכל הקטגוריות, אבל קרוסאוברים הם היום הדבר החם ביותר בשוק, ולכן אנחנו מכוונים את המוצרים בעיקר לכוון הזה", מוסיף. עוד הוסיף שטלדר כי ה-Q9 יוצע עם מנוע היברידי בטכנולוגיית E טרון, בעל יכולת נסיעה על חשמל למרחק לא מבוטל.

עתידן של המכוניות הקטנות באודי יישאר כפי שהוא כיום. למרות הכנות פולקסווגן להקמת תת-מותג עממי וזול למדינות מתפתחות, באודי ישמרו על הילת היוקרה ויימנעו בינתיים מהפקת כלי רכב זול וקטן יותר מה-A1 הפופולארית. "אין בכך שום צורך" מדגיש שטדלר. "ה-A1 נמכרת בכ-120 אלף עותקים בשנה, כך שאין לנו בעית הכנסות מהסדרה הזו כרגע".

ה-Q9 בכל אופן, צפוי להופיע על הכבישים בעוד כשנתיים, כשדגם טרום ייצור (אב טיפוס) עלול להיחנך במסגרת תערוכת פריס בסתיו הקרוב.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully