וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריידנט: מכונית הדיזל המהירה בעולם

טריידנט הבריטית מציגה מכונית קופה ספורטיבית מוזנת ביו-דיזל עם מהירות מרבית של 307 קמ"ש וצריכת דלק צנועה. המחירים, החל מ-100 אלף יורו

אייקני מגנה טריידנט. אתר יצרן
טריידנט מגנה ספורט קופה דיזל. חסכון וביצועים בחבילה אחת, ובמחיר של חצי מיליון שקלים לפני מס/אתר יצרן

למי מכם שעוקב אחר האירועים בפסטיבל המהירות בגודווד, הנה הבטחה מן העבר שהגיעה למעמד הבכורה. טריידנט הבריטית שהוקמה ב-2005, והציגה מכונית ספורטיבית רעיונית מונעת ביו-דיזל בשנת 2007, החלה לשווק לראשונה את ה'אייסני' גרנד טורר קופה, מכונית הדיזל המהירה והחסכונית ביותר על הפלנטה, כך לדברם. לחברה תהיינה 3 מכוניות במרכבים שונים, בהם גם רודסטר וקופה נוספת עם מספר שינויים בשם 'ונטורר'.

מאחרי ההכרזות והאמרות, מסתתרת מכונית שמצד אחד פותחה "בתוך הבית" כפי שנהוג לומר, אולם מנגד עושה שימוש בתחנת כוח אמריקנית. בקרבייה מותקן מנוע שמקורו מ-GM, כאשר הנפח הוא 6.6 ל' טורבו-דיזל המפיק בין 400 ל-660 כ"ס (עם חבילת שדרוג קלה), בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך כ-3.7 שניות ומהירותה המרבית היא 306-307 קמ"ש. היא מחוזקת בערכת בולמים של 'פרו-פלקס' עם קפיצי אייבאך, ודיסקים מאווררים עם 6 בוכנות לקליפר.

משקלה של המכונית ויתר מידותיה טרם פורסמו, אולם טריידנט מתגאה בנתון מומנט דמיוני, שעומד על 145 קג"מ, בעוד צריכת הדלק הממוצעת תהיה כ-21 ק"מ לליטר סולר. בנסיעה "רגועה" הם מעריכים, ניתן לכסות על מכל דלק בודד (84 ל') כ-2,000 מייל, שהם כ-3,218 קילומטרים.

עיצובה של המכונית פותח בהשראת קלאסיקות בריטיות ואיטלקיות. כל מכונית מוצעת ב-39 קונפיגורציות שנתפרות בהתאם לדרישות הלקוח, כך שמלבד פריטים קוסמטיים חיצוניים היא כוללת בקרת מולטימדיה משוכללת עם כניסות מרובות (USB), ניווט מובנה, בלוטות', מושבי אלקנטרה, בקרת אקלים ועוד. באגף הכיול קיט בלמים קרמיים בתוספת תשלום (15 אלף יורו) וכן קיט ביצועים המתגבר את ביצועיה בתמורה ל-11 אלף יורו.

המחירים הרשמיים מתחילים ב-96 אלף יורו לדגם הבסיסי ביותר.

מצאה חן בעיניכם? כנסו לאתר החברה ובצעו הזמנה.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • דיזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully