וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכבת על אופנוע? זה היום שלך

כשמספר הרוכבות בעולם גדל בהתמדה, כ-50 רוכבות אופנועים ישראליות יחגגו את היום המיוחד להן בטיול רכיבה לצפון הארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירלי מור, ממארגנות האירוע על הדוקאטי מונסטר שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הן לא רק נראות טוב על אופנועים, הן גם מרגישות טוב. כ-50 רוכבות אופנועים יצאו אל הכבישים בשבת הקרובה (3 במאי) לטיול שיורכב מנשים בלבד. "יום הרוכבת" אינו המצאה מקומית, אלא מאורע חובק עולם שנחגג לראשונה בשנת 2007 על ידי רוכבות אופנועים בקנדה ומשם הוא זלג אל מדינות רבות בעולם כמו יוון, אוסטרליה, ארה"ב, אנגליה, צרפת, הולנד, רוסיה ומשנת 2009 גם בישראל במסגרת "פורום בייקרית" שבפייסבוק.

היום הזה נולד, לדברי שירלי מור, רוכבת פעילה ואחת ממארגנת האירוע, במטרה להדגיש את העובדה שנשים רבות רוכבות ונהנות מרכיבה על אופנועים ולעודד הצטרפות של נשים נוספות לקהילת הרוכבות. חיזוק מעמדן של הרוכבות גם ישפר את האפשרות של אלה לרכוש ציוד רכיבה ייעודי בישראל. בשל מספרן הנמוך, מעט מאוד יבואני ציוד רכיבה משווקים בישראל ציוד הולם לרוכבות.

האירוע הישראלי לחגיגות יום הרוכבת הבינלאומי יתקיים ביום שבת 03.05.2014 ויכלול בתוכו טיול רכיבה שיורכב מרוכבות בלבד כנהוג באירוע העולמי. המסלול המתוכנן יצא מקניון "M-הדרך" לכיוון צומת מגידו, משם יפנו הרוכבות לכיוון עין השופט והמסלול יסתיים בגבעת הרקפות.

לטיול זה מוזמנת רוכבת דו-גלגלי לסוגיו וגדליו - מנפח קטן ועד גדול. בסיום המסלול בשעה 11:30 תתקיים התכנסות בהר הרקפות אליה מוזמנים בני משפחה, חברים וכל מי שמרגיש שותף לחגיגה.

לאתר הרוכבות הבינלאומי

לייק אחד ואתן חברות בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • אופנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully