וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 5 הרוגים

חמישה בני אדם נהרגו השבוע בכבישים בארבע תאונות דרכים קטלניות. מתחילת השנה: 90 הרוגים

הרוג ופצוע בינוני בתאונת דרכים בצומת אחיעוד ליד עכו, 20 באפריל 2014. ערן גילווארג
4 תאונות דרכים קטלניות השבוע/ערן גילווארג

חמישה בני אדם נהרגו השבוע (27/4/5/14) בארבע תאונות דרכים קטלניות בכבישי ישראל, כך עולה היום (ראשון) מדו"ח המתפרסם על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים קטלניות 90 בני אדם, ירידה של 22% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

בתאונה שאירעה בתחילת השבוע נדרס למוות הולך רגל מפגיעת מכונית פרטית על כביש 25, סמוך לדימונה. בתאונה קטלנית ביישוב שגב שלום נדרסה פעוטה בת שנה וחצי בעקבות פגיעה מרכב פרטי בתאונת חצר.

ב-2 בחודש התנגש נהג רכב פרטי ביישוב רהט ברכב חונה, וכתוצאה מהתאונה נהרגה נוסעת שישבה ברכב השני, צעירה בשנות ה-20 לחייה.

אמש (שבת) על כביש 40, סמוך לצומת בית קמה, נהרגה הולכת רגל כבת 45 שהלכה על השול ונפגעה מרכב פרטי לאחר שחצתה כביש סואן. מחקירת האירוע עולה כי שוטר מתנ"א שנתקל בהרוגה ובן זוגה, הזהיר אותם שלא ללכת על השוליים, אולם אלו התעלמו מהערותיו. הזוג, כך התברר לאחר התאונה, אינו בריא בנפשו.

על פי נתוני הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, עולה כי מספר ההרוגים בחודש אפריל הסתכם ב-23 בני אדם, לעומת 30 בשנה הקודמת. עוד מפילוח הנתונים, כי מתחילת שנת 2014 נהרגו 38 הולכי רגל, עלייה של 27% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. מקום המדינה, עומד מספר ההרוגים בכבישים על 32,011 בני אדם, מהם 4,961 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully