וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A4 הבאה: ניתוק צילינדרים וחיבור לחשמל

הדור הבא של אודי A4 יצטייד במנוע קטן נפח עם בקרת ניתוק צילינדרים ומערכת הנעה היברידית עם טעינה מהחשמל. העיצוב, לא ישתנה משמעותית

אודי A4. אתר יצרן
אודי A4. הדור הבא יהיה חסכוני מאי פעםץ גרסת S נוכחית/אתר יצרן

אודי A4 החדשה שתושק בעוד כשנה תהיה הרבה יותר חסכונית ואקולוגית מהדור הנוכחי, כך עולה מדיווחים שפרסם מגזין הרכב הגרמני 'אוטו מוטור אנד ספורט'. על פי פרסומי הירחון, ה-A4 הבאה שתיחשף במהלך 2015 תרחיב את שורותיה עם מנועי בנזין קטנים, דלי זיהום אוויר וחסכוניים, וכן עם מנוע היברידי מתקדם שיספק לה גם ביצועים טובים כך שתוכל להתמודד מול ב.מ.וו סדרה 3 הייבריד.

החטיבה היוקרתית של פולקסווגן תפתח את ההיצע עם מנוע 1.4 ל' TSI בעל בקרת ניתוק שני צילינדרים בהתאם לרמת העומס על המכונית. זוהי אותה יחידה המשרתת את פולקסווגן פאסאט בלו-מושן, משמע הספק מרבי של כ-150 כ"ס ו-30 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים רובוטית DSG. מחשב הניהול של ה-A4 משתק זמנית שני צילינדרים במצבים בהם לא נדרש כוח מנועי רב, ומכאן שצריכת הדלק תתייצב בגזרת ה-20 ק"מ לליטר בממוצע.

מערכת הפלאג-אין (שקע-תקע) של ה-A4 תשלב מנוע 2.0 ל' TFSI עם מנוע חשמלי וחיבור לשקע החשמל. הנתונים הרשמיים הידועים מסתכמים בטווח נסיעה של 50 קילומטרים (למהירות מוגבלת) על טהרת החשמל.

בצד העיצובי, אין לצפות לשינויים מרחיקי לכת. כמיטב המסורת תקפיד אודי על איפוק וסולידיות ורק תשדרג במעט את הופעתה החיצונית של מכונית המנהלים הוותיקה שלה. התוספות תהיינה בבתי התאורה, הפגושים, החישוקים ובתא הנוסעים תצוגה עלית ומערכת MMI מעודכנת עם צגים גדולים יותר והנגשה נוספת אל פיקוד התפריטים הקיימים.

ה-A4 החדשה עתידה להופיע באירופה בתחילת השנה הבאה, כשאלינו סביר שתופץ מעט לאחר מכן.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully