וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ימאהה מציגה MT125 לצעירים

ימאהה נותנת גז - אחרי ה-MT09 וה-07, מגיע תורו של אופנוע הצעירים עם מנוע 125 סמ"ק. בארץ בחודש ספטמבר

ימאהה MT125. אתר יצרן
ימאהה MT125/אתר יצרן

ימאהה עולה על גל המכירות בעולם לאחר שזכתה להצלחה מרשימה בהשקת שני אופנועים חדשים, ה-MT09 וה-MT07. כעת מבשרת ימאהה על המשך הרחבת הדגמים במשפחת ה-MT, עם הדגם הרביעי במספר, ה-MT125. אופנוע זה מביא את הבשורה העירומה והספורטיבית גם אל קהל הרוכבים הצעירים בעלי דרגת הרישיון הבסיסית.

ה-MT125 בנוי על הבסיס של האופנוע הספורטיבי לצעירים, ה-YZF R125 אך שונה ממנו במושב, במכל הדלק, בכידון וברגליות, כדי להכניק לו תנוחת רכיבה זקופה יותר. כך למשל מושב נישא כעת לגובה של 82 ס"מ, הכידון הוגבה ב-10 ס"מ והתקרב לרוכב ב-3.5 ס"מ וגם הרגליות שינו את מקומן כדי למקם את הרגליים מתחת לגוף. ימאהה מספרים שתנוחת רכיבה זו נוחה ויעילה בהרבה בשימוש יומיומי.

המתלים נשארים ללא שינוי מדגם ה-R125 וזה אומר מזלג הפוך מלפנים בקוטר 41 מ"מ וזרוע אחורית קלה עם בולם יחיד. בקצוות מוצאים חישוקי 17 אינץ' עם צמיג אחורי במידה 130/70 ומלפנים 100/80. על הבלימה אחראי דיסק יחיד מלפנים בקוטר 292 מ"מ ומאחור דיסק יחיד גם כן. המשקל הכללי כולל נוזלים עומד על 138 קילוגרמים.

ימאהה מספרים שה-MT125 יציע עיצוב קרבי ומתקדם ולכן ציידו אותן גם בנורות 'לד' בחזית שמעניקות לו מראה מןדרני יותר ולרשות הרוכב יעמוד גם צג תצוגה (לוח מחוונים) TFT עשיר במידע.

ה-MT125 יגיע לישראל בספטמבר השנה, כך שלתיכוניסטים יהיה עם מה להפתיע בתחילת שנת הלימודים הבאה. אם ימאהה יתמידו במדיניות התמחור האגרסיבי, הרי שניתן להניח שה-125 החדש יוצע במחיר תחרותי במיוחד.

עוד על ימאהה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ימאהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully