וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לך קונספט חדשני? פולקסווגן רוצה אותך

פולקסווגן הכריז על תחרות קונספטים לרכב רעיוני שיתברג במשחק וידאו בשנה הבאה. כן, גם אתם יכולים להשתתף ואולי גם לזכות בהתמחות עם המעצבים של החברה

פולקסווגן תחרות קונספטים לסטודנטים. אתר יצרן
יש לך רעיון לרכב קונספט חדש? אולי הוא ייכנס למשחק וידאו חדש/אתר יצרן

קונצרן פולקסווגן הכריז על תחרות קונספטים שתערך בין סטודנטים מסביב לעולם. המנצח יזכה לראות את הדגם שלו מופיע במשחק וידאו שיצא לקונסולות ולמחשב האישי בעוד מספר חודשים (לא ברור בינתיים באיזה כותר מדובר). התחרות יצאה בימים האחרונים לדרך והיא תנעל באופן סופי למשתתפים ב-15 באוגוסט הקרוב.

הרעיון הוא שהסטודנטים ינסו להפיק דגם ראווה ברוח המכוניות האחרונות של פולקסווגן, אבל עם חשיבה לעתיד ובעיבוד מקורי. הדגמים חייבים להיות מאופיינים מבחוץ ומבפנים באלמנטים מזוהים עם הקונצרן הגרמני, אם כי בפולקסווגן יתירו לשאוב השראה מדגמים קלאסיים - בתנאי שהפרשנות תהיה מודרנית ושונה.

על פי תקנון ההנחיות, ניתן לעבוד באופן אישי או בזוגות, כאשר כל מיזם יעבור בדיקה קפדנית ויזכה לציון בהתאם להוראות של פולקסווגן. את הציון הסופי יקבלו הסטודנטים על ידי בכירים ממרכז העיצוב שיסכמו את הפרויקט על פי עיצוב חיצוני, חדשנות והוצאה לפועל.

קלאוס בישוף, ראש מחלקת הפיתוח והעיצוב בפולקסווגן: "אנחנו תמיד מחפשים רעיונות חדשים. התחרות הזו נועדה גם לאתר כשרונות צעירים שאולי אפילו ימצאו את עצמם יום אחד אצלנו בצוות". הפרס למנצח, כפי שצוין לעיל, הוא השתתפות הרכב במשחק וידאו, אולם 3 המעצבים המובילים יקבלו במסגרת התחרות התמחות בת ששה חודשים במטה העיצוב הראשי של פולקסווגן בפוולסבורג, גרמניה.

לפרטים והרשמה, הכנסו לקישור המצורף בתחתית העמוד:

תחרות המעצבים של פולקסווגן
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully