וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקומושן: כנס תחבורה חכמה ב-22 במאי

כנס התחבורה של אקומושן יציג מגוון פיתוחים בהם בולמים חדשניים, כלי ניידות איישיים, פתרונות לדלק חלופי וכן תהיינה הרצאות מפי בכירים מבית GM, יונדאי ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקדמים את ענף התחבורה. קהילת אקומושן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הצלחת הכנס הראשון, הכריזה קהילת אקומושן על אירוע שני שייערך בין ה-22 ל-23 במאי במרכז הימי קיסריה, במסגרתו תחשוף מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים לענף הרכב, וכן תקיים מפגשים והרצאות עם אנשי מפתח בתעשייה, בהם בכירים ומדענים מחברת ג'נרל מוטורס, יונדאי, IBM, אלביט, LG, מישלין ועוד.

הכנס שיעסוק בנושאי "תחבורה חכמה" יקצה במה לכ-400 משתתפים, בהם גם סטודנטים שיציגו בפני המבקרים מיזמים חדשניים בתחום התחבורה. בקרב המציגים המרכזיים ידגימו ראול ראודיה וסטיב מרסינו מכונית לגו מיוחדת מ-500 אלף חלקים מופעלת מנוע הפועל בלחץ אוויר. לצידם גם חברת 'סופטוייל' שפתחה גלגל המכיל את בולם הזעזועים בתוכו, חברת 'בריזומטר' תחשוף התקן חדש לבדיקת זיהום אוויר, אייל זיו, מהנדס בן 40 יציג את הפרשנות שלו לכלי ניידות אישי המבוסס על סגויי ומגיע למהירות של עד 30 קמ"ש. בנוסף להם, תהיה במתחם חברת 'ארילו' שתציג את מערכת האבטחה נגד פריצה לרכב מרחוק.

בועז ממו מנהל קהילת EcoMotion: "לפני שנה יצאנו לדרך כשהשקנו קהילה המהווה חממה ובית לכל העוסקים בתחום "התחבורה החכמה". בשנת פעילות אחת הצלחנו לקבץ תחת קורת גג אחת כ- 1,000 יזמים, מפתחים ושאר בעלי החזון המבינים את הפוטנציאל הקיים בתחום ה- "תחבורה החכמה". עם עשרות פעילויות וכנסים שעסקו במגוון נושאים כדוגמת אבטחת מידע, ערים "חכמות" ועוד הצלחנו לעורר עניין בארץ ובעולם. אנו שמחים שהכנס השני של אקומושיין מציג ניצנים של עניין בינלאומי בנו עם מספר המצאות ופיתוחים מחו"ל שיגיעו לכנס כמו גם בכירים מעולם התחבורה הבינלאומי. יחד עם זאת אנו בתחילת הדרך, ועבודה רבה לפנינו באם אנו רוצים קהילה עסקית ויזמית ענפה, אני קורא לכל מי שמתעניין בתחום להירשם ולהשתתף בכנס הקרוב".

האירוע ייפתח ב-22 במאי בשעה 9:00 בבוקר ויימשך עד 24:00 בלילה. ביום השני, האירוע יהיה פעיל כ-3 שעות, בין השעה 9:00 ל-12:00. פרטים מלאים אודות הרשמה והגעה ניתן למצוא באתר החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • תחבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully