וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אנזו פרארי, הסרט

סרט חדש אודות מייסד חברת פרארי, אנזו פרארי נמצא בתהליכי ליהוק מתקדמים. אל פאצ'ינו עשוי לגלם את התפקיד הראשי

אנזו פרארי. AP
אנזו פרארי במשרדו, 1983/AP

סרט קולנוע המגולל את סיפור חייו של אנזו פרארי, מייסד חברת פרארי עשוי להתגבש בחודשים הקרובים ולצאת לאקרנים בשנה הבאה, כך עולה מאת דיווחים מפסטיבל הסרטים בקאן. ירחון הקולנוע 'וריאטי' פרסם כי ההפקה תהיה באחריות Cecchi Gori Pictures שפועלת בימים אלה לסגור את הקצוות האחרונים.

זוהי הפעם השלישית ב-10 השנים האחרונות שנעשה ניסיון להחיות את המיזם, לאחר שב-2004 בוטלה ההפקה בגלל מחלוקות אודות הכיוון היצרתי. הסרט שוב עלה לכותרות ב-2008, כשאל פאצ'ינו לוהק לגלם את אנזו פרארי, אולם מותו של הבמאי סינדי פולק שוב הביא לדחייה והתסריט אופסן במגירה.

מנכ"ל חברת Cecchi Gori, נילס ז'ול, אמר לאחרונה כי "אנזו פרארי: הסרט", שב לחיים וכי התסריט המקורי ישמש גם את הצוות המורחב. "בוא נאמר, שעוד חודש-חודשיים נוכל לפרסם פרטים ראשונים אודות ההפקה הזו", כך בראיון ל'וריאטי'. התסריט יעובד על בסיס ספר שכתב ברוק ייטס, "הביוגרפיה של אנזו פרארי" ב-1968, ויכין אותו טרוי קנדי, שכתב את התסריט לסרט ה'ג'וב האיטלקי' (המקורי מ-1969). עוד הוסיף ז'ול כי החלו החיפושים אחר מקומות (לוקיישינים) לצילומים, וכי הסטנדרט הטכנולוגי יהיה גבוה מאוד.

אנזו פרארי (1919-1988) החל את דרכו בתעשיית הרכב כמכונאי בחברה קטנה וכנהג מירוצים חובב. הוא הצטרף לאלפא רומיאו ב-1920, התחרה עבורה וב-1929 הקים את ' פרארי' לפיתוח מכוניות מירוץ. בשנים מאוחרות יותר ייסד גם את חטיבת המכוניות המיתולוגיות שכיום נמצאת בבעלותה של פיאט.

טרם פורסם בכלי התקשורת בצרפת אם אל פאצ'ינו מעוניין להכנס לנעליו של אנזו פרארי, שכן עברו 10 שנים מאז הוצע לו התפקיד בפעם האחרונה. יחד עם זאת, הוא היה ונשאר הבחירה הראשונה של המפיקים, כך שרק נותרה חותמת הבמאי, שגם זהותו תחת סימן שאלה.

עוד הרבה על פרארי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully