וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל תייצר מכונית מיני עירונית וזולה

ווקסהול תמכור מכונית מיני זולה ושימושית כנגד פולקסווגן אפ! ודומותיה. המחירים באירופה יחלו ב-8,000 יורו. אופל תשווק אותה תחת שם אחר

אופל אדם. אתר יצרן
אופל אדם. מכוונת לפיאט 500/אתר יצרן

אופל/ווקסהול נכנסת לשלב ב' של המיזם העירוני בעקבות הנטישה של בעלת הבית שברולט את אדמת אירופה המערבית. אחרי שהשיקה בעולם ובארץ את האדם היוקרתית, החטיבה הגרמנית של ג'נרל מוטורס דרוכה להשיב לחיים את אופל ויוה, הפעם כמכונית מיני אורבנית וזולה, שתתומחר ישירות מול פולקסווגן אפ! ואחיותיה, יונדאי i10 ועוד. המחירים הלא רשמיים יהיו באיזור ה-8,000 יורו (כ-40 אלף שקלים).

כלי התקשורת בבריטניה, מעריכים שהמכונית הקטנה, שנושאת כותר של דגם שקדם לאסטרה, וייצורו פסק ב-1979 תעוצב בהשראת אופל קורסה, אבל בפרופורציות קטנות יותר. תהיה לה זיקה חלקית לאופל אדם החדשה רק במישור הטכנולוגי, שכן האדם תוכננה לעימותים בפלח המיני פרמיום ובקרביה תא נוסעים בעל איכויות גימור גבוהות.

האסטרטגיה של אופל/ווקסהול הוא לשווק מכונית מיני שתכנס לנעליה של האגילה הוותיקה, המבוססת על סוזוקי ספלאש, אלא שהויוה החדשה שתצא לאור ב-2015 תבוסס על פלטפורמת שברולט ספארק. מכאן משתמע, שהיא תעשה שימוש במנועים הקיימים של המיני מבית שברולט, לצד מנוע חדיש שנמצא בפיתוח, כשלזה 1.0 ל' 3 צילינדרים ו-90 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. תא הנוסעים לא יהיה עשיר ועמוס, אלא יתמקד בריווח ושימושיות. המרכב יהיה 5 דלתות בלבד, עם חיבורי בלוטות' ומערכת שמע בסיסית, חלונות חשמל, מיזוג וכניסת USB ועוד.

בניגוד לווקסהול, אופל שמשווקת מחוץ לבריטניה תאמץ כותר שונה למכונית הקטנה. היא עתידה להחשף בתערוכת ז'נבה הבאה במרץ, יחד עם הקורסה החדשה והאסטרה 2015 שתגיע מעט לאחר מכן כנראה.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully