וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה מותג הרכב המוערך בעולם

בפעם השנייה ברציפות כבשה טויוטה את המקום הראשון כמותג הרכב המוערך בעולם. ב.מ.וו במקום השני, מרצדס שלישית

טויוטה. AP
טויוטה. גידול חד בהכנסות וחיזוק תדמית המותג ב-2013/AP

טויוטה הוכרזה למותג הרכב המוערך ביותר בעולם על ידי חברת הסקרים והמחקר הענקית 'מילוורד בראון' במסגרת ה-BrandZ TOP100, כך פורסם היום (רביעי) בכלי התקשורת בארה"ב. היצרנית היפנית הגנה על מיקומה זו שניה שנייה ברציפות, כאשר ב.מ.וו מסיימת במקום השני ומרצדס סוגרת את השלישיה המובילה.

ערכה של טויוטה צמח ב-21% ל-29 מליארד דולר, כך צוין. זו הפעם השביעית שטויוטה מסיימת במקום הראשון ב-9 השנים האחרונות, להוציא את 2010 ו-2012. "טויוטה ממשיכה לפעול בתבונה, שעה שהיא משקיעה משאבים ניכרים במערכות הנעה אקולוגיות", כך מסביר יו"ר מילוורד בראון פיטר וולש.

עוד הוא מוסיף, כי למרות הבעיות שפקדו את המותג ב-2009 במסגרת קריאות התיקון (וכן מול תביעות הענק והפגיעה בתדמית), החברה היפנית התמודדה היטב עם הביקורת ושמרה על חוסנה. "הם ממשיכים להתאושש בקצב מרשים".

את המקום השני והשלישי מאכלסות ב.מ.וו ומרצדס בהתאמה. שתי יצרניות היוקרה מגרמניה מדווחות על גידול נאה. ב.מ.וו צמחה ב-7% ל-25.7 מיליארד דולר, בעוד מרצדס זינקה ב-20% ל-21 מיליארד דולר. במקום הרביעי הונדה עם טיפוס של 14% ל-14 מליארד דולר, אולם פורד שסוגרת את החמישיה הראשונה, רשמה קפיצה מטאורית של 56% ל-11 מיליארד דולר בהשוואה ל-2013. "אני חושב שהלקוחות אוהבים את פורד כי היא מאוד נגישה אליהם. הם מצליחים לשפר כמעט כל היבט אפשרי, וזה מוערך בעיני הנהגים", מסביר וולש.

ניסאן הייתה המדורגת האחרונה שהצליחה להעפיל ל-100 המותגים המובילים בעולם (מכל הענפים). זו דיווחה על צמיחה של 9% ל-11 מיליארד דולר. אחריה פולקסווגן שירדה ב-4%, אודי (+27%), שברולט (ללא שינוי) ויונדאי עם עלייה של 15% ל-4.6 מיליארד דולר.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully