וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרדיה בלי חלק עליון: סיאט איביזה קאפסטר

סיאט איביזה קאפסטר נולדה לרגל 30 שנה להולדתה של הסופר מיני החביבה של המותג הספרדי. אל תחכו לגרסת ייצור, בינתיים

סיאט איביזה קאפסטר. אתר יצרן
סיאט איביזה קאפסטר. הדגמה בלבד/אתר יצרן

אוסטריה תארח בקרוב את קונצרן פולקסווגן על שלל דגמיו החזקים, היקרים והמוטרפים במסגרת תערוכת המשופרות העונתית ב-.Worthersee. אודי הייתה ראשונה לשחרר קונספט משופר וסופר קרבי שיוצג על דוכניה בדמותה של קלאבספורט קוואטרו, אבל הנה סיאט שולחת נציגות עממית שנגזרה מסדרת איביזה קופרה. הכירו את האיבזיה קאפסטר.

הקאפסטר הראוותנית פותחה לרגל 30 שנות סיאט איביזה, והיא בהחלט חולקת איתה את החזות החיצונית וגם את מערכת ההנעה בקרביה. מעצביה הקנו לה הופעה תוקפנית עם תא נוסעים בעל סידור הושבה לשני אנשים, אבל מאחר וזו מכונית רעיונית, הרגישו חופשיים להתשעשע מעט עם הפרופרציות ולכן אין לה תקרה לחיפוי וגם לא זגוגית קדמית נפרדת, כי אם חצי קונכיה שקופה שעוטפת את המרכב.

תחת המעטפת המאוד משונה הזו שוכנת חטיבת כוח בנפח 1.4 ל' טורבו TSI עם תפוקה מרבית של 180 כ"ס, בחיבור לתיבת הילכוים רובוטית DSG. את הביצועים אתם יכולים לנח או לדמיין, שכן אין פרטים אודות משקלה הרשמי (לא שזה משנהבמכונית הדגמה שעתידה להכנס למוזאון).

"האיביזה תמיד הייתה הלב והנשמה של סיאט", אומר ראש המחלקה של החברה הספרדית, יורגמן סטקמן. "זו תמורה מצוינת לכסף כי היא משלבת ביצועים, שימושיות, רוח צעירה ודינמיות. אנחנו חוגגים לה שלושה עשורים עם מכונית יוצאת דופן כמו הקאפסטר".

סיאט מעולם לא ייצרה בגפה מכונית קבריולה. היא אמנם חתרה לכך בדור הראשון של האיביזה אך לבסוף הותירה את הדגמים הפתוחים הרחק מקו המחשבה. האם הפעם תוולד כאן איביזה קבריולה עצמאית? לא בטוח, אבל כנראה שמישהו הקדיש לכך מחשבה רצינית.

עוד הרבה על סיאט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully