וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן DS3 מתחדשת

הסופר מיני היוקרתית סיטרואן DS3 מחדשת את חזותה ומצטיידת במנוע קטן נפח וחסכוני, בקרת בטיחות ותוספות קוסמטיות קלות

סיטרואן   DS3. אתר יצרן
סיטרואן DS3 מתרעננת. הגיע הזמן/אתר יצרן

סיטרואן חוללה מתיחת פנים קלה במכונית הסופר מיני פרמיום DS3, הסנונית הראשונה שהחלה ב-2009 את החייאתו של המותג המפואר משנות ה-50 וה-60. זהו עדכון ראשון ל-DS3 הקטנה מאז הושקה המכונית לפני חמש שנים, כשאחריה נוספו להיצע DS4, DS5, מהדורות קבריולה וספורט ובעתיד תהיינה גרסאות נוספות, בהן מכונית דגל מפוארת ורכב פנאי.

במסגרת מתיחת הפנים, סיטרואן עדכנה את בתי התאורה הקדמיים והוסיפה נורות LED משובצות כסטנדרט עם טכנולוגית קסנון מובנית בתוך גוף היחידה. לדברי סיטרואן, שיטה זו תקנה ל-DS3 פיזור תאורה חזק בשיעור של35% על פני הדגם היוצא, כשלצד זאת חסכון של 75% בניצול משאבי החשמל עבור התאורה ההיקפית ברכב. בנוסף לכך, תמצאנה תוספות וקישוטים, כחישוקים חדשים ועיטורים ברשימה האופציונאלית.

תחת מכסה המנוע שורה של חידושים, אולם רובם מסתכמים בהתמקדות בצד האקולוגי. ה-DS3 תזכה מעתה לשני מנועים קטנים וחסכוניים, בהם ה-1.2 ל' 3 צילינדרים לו 82 כ"ס המניב צריכת דלק של כ-22 ק"מ לליטר, וכן את מנוע הטורבו דיזל HDi לו 100 כ"ס, וצריכת דלק מוצהרת יצרן של כ-27 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. החיבור יהיה לתיבות ידניות או רובוטיות 5 הילוכים.

באגף הבטיחות, משיירת קו החברה הצרפתית ומתקינה ב-DS3 בקרת בטיחות אוטומטית במהירות עירונית - Active City Braking. כמו וולוו, סקודה ושאר היצרניות, המערכת בולמת את המכונית בגפה במהירות של עד 38 קמ"ש במקרה בו הנהג מאחר להגיב בזמן לעצירות פתע. המערכת תגיע משולבת עם מצלמות ראיה לאחור שנכללות מעתה בכל המפרטים האופציונאליים. בתא הנוסעים לא חלו שינויים מהותיים.

מיבואנית סיטרואן לישראל דוד לובינסקי נמסר לוואלה! רכב כי ה-DS3 המחודשת תגיע לארץ בספטמבר הקרוב.
עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully