וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני זגאטו 5-95: חד פעמית

אספן מכונית שוויצרי תפר לעצמו למבורגיני יחידה ומקורית שפותחה בסדנת זגאטו. את המחיר תאלצו לנחש

למבורגיני זגאטו 5-95. למבורגיני, אתר יצרן
למבורגיני בהזמנה אישית/אתר יצרן, למבורגיני

למבוריגיני וסדנת 'זגאטו' האיטלקיות (מילאנו) קיבלו על עצמן הזמנה פרטית להפקת מכונית חד פעמית ומקורית בשם 5-95. המיזם פרי מוחו של איל ההון השוויצרי והאספן הנודע אלברט ספייס, שמחזיק באחת מחברות הבשר הגדולות והוותיקות ביותר בשוויץ - Spiess. המכונית מבוססת על הגייארדו LP570-4, אולם היא עוטה מעטפת חיצונית שאויירה על ידי ספייס עצמו יחד עם מעצבי זגאטו ומובחנת כמעט בכל היבט אפשרי.

השינוי הבולט ביותר בדגם של ספייס, הוא נטישת הקווים האגרסייבים של למבו לטובת מראה מעוגל וחלק יותר. הפגוש הקדמי הוא ללא ספק גולת הכותרת ב-5-95, החולק דמיון דווקא למכוניות על בריטיות, בהן מקלארן למשל. גם במבט להיטל המכונית נראה שהמוטיב העגול חוזר על עצמו: קווים מתעקלים נעים לאורך קו החלונות, בתי הגלגלים תפחו וסביר שלא תמצאו חישוקי סגסוגת כאלה בשום מקום פרט לזגאטו.

זגאטו לא הסגירה מה קורה בתא הנוסעים, אבל רמזה שלא נעשו שינויים יוצאי דופן לעומת הגייארדו הרגילה, להוציא כיתובים של הנהג וכותרים של הסדנה עצמה כדי להבטיח שכל מי שבוהה בה יידע מה הם מקורותיה.

ה-5-95 מכוילת עם מנוע משופר של למבורגיני. תחנת הכוח לה 10 צילינדרים על נפח של 5.2 ל' מחלצת כאן כ-565 כ"ס העוברים לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים חצי אוטומטית תחרותית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-3.4 שניות ועד 320 קמ"ש מרביים.

כמה עולה? אפשר רק לדמיין. ספייס ביקש שלא לפרסם כמה שילם בתמורה ללמבורגיני האישית ש"המציא" לעצמו, וכך נותרנו בעיקר עם הימורים לכאן ולשם. ניחוש שלנו? סביבות מיליון יורו.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully