וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לפולקסווגן פאסאט 2015

פולקסווגן משחררת פרטים ראשונים על מכונית המנהלים פאסאט בגרסת 2015. בתפריט: דיאטה, יותר מקום לנוסעים, מנועים חסכוניים וביצועים משופרים. בישראל בשנה הבאה

פולקסווגן פאסאט 2015. אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט 2015 בדרך לתערוכת פריס/אתר יצרן

חטיבת פולקסווגן פירסמה פרטים ראשונים ושרטוטים אודות הגרסה החדשה של מכונית המנהלים פאסאט. המשפחתית הגדולה בת ה-41, שנכנסת לדור השמיני שלה תוצג בתערוכת פריס עם מגוון רחב של חידושים בצד הטכנולוגי כשגולת הכותרת מנוע טורבו-דיזל מתקדם ומרחבים משודרגים לחמשת הנוסעים.

הפאסאט החדשה תהיה קלה מקודמתה בקרוב ל-90 ק"ג, וכמו מרבית בנות הבית היא תעשה שימוש בפלטפורמה המודולארית MQB על מנת לרווח את הקבינה, על אף שמידותיה הכלליות הצמטצמו קלות. בפולקסווגן מציינים שיפור במרווחי המרפקים, הרגליים בין השורות והראשים, וכן בנפח תא המטען.

"כוכבת" האירוע היא ככל הנראה יחידת הכוח שמותקנת בחזיתה של הפאסאט החדשה. הקונצרן הגרמני חונך במעמדה הבכורה הרשמי בצרפת, את מנוע ה-2.0 ל' בי-טורבו דיזל המחלץ מקרביו 240 כ"ס ו-50 קג"מ המושגים מטווח של 1,750 סל"ד. לבשורה זו, מצטרפת ידיעה על "תיבת הילוכים רובוטית DSG7 חדשה", בעלת כיול משופר שתסייע לקזז את צריכת הדלק ב-20% ביחס לדור השביעי. בנוסף לכך, יעמוד לרשות הנהגים מנוע היברידי עם טווח נסיעה מרבי של כ-1,000 קילומטרים ונהיגה על טהרת החשמל לטווח של 50 קילומטרים עד אוזלת כוחן של הסוללות. הנעה כפולה 4 מושן גם היא בחלק מהדגמים.

עוד עולה, כי הפאסאט תאמץ את לוח המחוונים הווירטואלי מאודי TT. הצג מגיע בגודל של 12.3 אינטש עם תפריטים מתחלפים בגרפיקה מתקדמת, כולל הכוונה למצלמות שדה הראייה ההיקפיות ומערכת הניווט. ברשימת האבזור הסטנדרטית גם תצוגה עלית וכן חניה אוטומטית שהותאמה להשחיל את הרכב כשחזיתו מופנית קדימה.

בכל מה שנוגע לעיצוב, ובכן נדמה שהפאסאט עוצבה ברוח קצת יותר קרבית מקודמתה, אם כי לתמונות הרשמיות נאלץ להמתין לפחות עד תחילת יולי, אז תצא לאור ההודעה המלאה. במארז החיצוני בכל אופן, תהיינה נורות LED קבועות עם הלוגן, תאורה עוקבת פנייה עם הסתגלות לפני תנאי הדרך וסינוור, ועוד תוספות רבות.

מתחילת דרכה ועד היום, נמכרה הפאסאט ב-23 מיליון עותקים.

מיבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי הפאסאט החדשה תגיע לארץ במחצית הראשונה של 2015.


עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully