וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחודש הבא: רנו מגאן ספורט החדשה בארץ

בחודש יוני תחל לשווק קרסו מוטורס גרסה מעודכנת של מגאן RS ספורט. את הטרופי ניתן להזמין רק בהזמנה מיוחדת

רנו מגאן RS. אתר יצרן
רנו מגאן RS ספורט בבגדי 2015. בעוד חודש בישראל/אתר יצרן

קרסו מוטורס, יבואנית דגמי רנו לישראל, הודיעה כי החל מהחודש הבא ניתן יהיה לרכוש בארץ את הגרסה המחודשת של מכונית הספורט-קופה המוכשרת מגאן RS. מדובר במקצה שדרוגים שמתמקד ברובו במישור הוויזואלי, אולם תהיינה גם תוספות במפרטי האבזור לטובת תיעוד ביצועי הנהיגה. גרסת הטרופי לה 275 כ"ס שהוצגה בחודש הקודם ניתנת לרכישה רק בהזמנה מיוחדת, כפי שפורסם במועד חשיפתה.

במסגרת מתיחת הפנים, המגאן RS משנה מעט את המבנה של החלק הקדמי ומאמצת יחידות תאורה חדשות. כמו כן, נראה שרנו מיתנו את השבכה ויישרו קו עם הקליאו על מנת ליצור אחידות משפחתית. עוד בהופעתה החיצונית, חישוקי 18 אינטש חדשים, דפיוזר אחורי, ספוילר קדמי בו משובצות נורות LED, ומי שיבחר במהדורת ה-CUP, יקבל בתמורה חישוקי 19 אינטש, מושבי ספורט ייחודיים וצמיגים רחבים יותר.

בתא הנוסעים מפרט משולב עם בקרת ניטור לביצועים. המערכת כוללת מחשב עם מעקב אחר נתוני תאוצה, זמינות מומנט, זמני הקפה, כוחות G ועוד. סביבת הנהג עצמה לא השתנה באופן מהותי, כך שרוב המאפיינים הספורטיביים נותרו כפי שהיו בדגם הקודם.

בחזית מנוע ה-2.0 ל' טורבו עם 265 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות, ועד 250 קמ"ש מרביים. החיבור הוא לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות.

המחירים למגאן RS החדשה יחלו ב-212 אלף שקלים, ועד 229 אלף שקלים למהדורת ה-CUP.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully