וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעתם בתאונה? המכונית תזמין את מד"א

2.6.2014 / 9:00

חיישן תאוצה חדש שמותק ברכב בו פעילה מערכת של פוינטר ידע לזהות מצב תאונה ולהתריע למוקד. הנהג לא ענה? שירותי חילוץ ישלחו למקום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שירות חדש של חברת פוינטר, בעלת שירותי האיתור לרכב עשוי להציל חיים בתאונות דרכים. בכלי רכב בהן מותקנת מערכת האיתור של החברה (למניעת גניבה וכו') מוסיפים חיישן תאוצה חדשני אשר יודע לזהות מקרים בהם הרכב מעורב בתאונה (על הרכב מופעלים בתאונה כוחות גדולים מאוד).

במקרה שכזה, החיישן שולח התראה למוקד פוינטר אודות עצמת ההתנגשות (החל מ-2 G) ומיקומו של הרכב. בשילוב ערכת דיבור ברכב (Voice), יכול המוקד לפתוח בשיחה עם יושבי הרכב המעורבים בתאונה ולברר את מצבם והצורך בשירותי חילוץ. במידה ויושבי הרכב לא מגיבים לקריאות, מניח המוקד כי אלה נפגעו באורח קשה או שאינם נמצאים בהכרה ומיד משניק למקום כוחות משטרה ומד"א. בנוסף להתראת התאונה, מערכת ה-ePointer גם מקליטה את נתוני הנסיעה לפני התאונה ואחריה ומאפשרת לשחזר את נתוני הנסיעה והסיבות לתאונה.

עלות התקנת המערכת עומד על 1,062 שקל והתוספת החודשית למנוים כבר על המערכת הוא 10 שקלים. במידה ואינכם מנויים על שירות האיתור, העלות החודשית תעמוד על 29 שקל.

אילן גולדשטיין מנכ"ל פוינטר ישראל מציין כי "מדובר במהפכה של ממש. נהגים וציים אשר יתקינו את המשדר החדש יהיו בטוחים שגם במקרה של תאונה קשה שמתרחשת ללא מעורבים נוספים, תמיד יש מי שישגיח עליהם ויזעיק עבורם עזרה מכל סוג. כל הרעיון הינו קיצור זמן התגובה אשר יכול לחסוך הרוגים רבים שלא הספיקו להגיע אליהם בזמן והקטנת חומרת הפציעות.

עוד אביזרים וצרכנות בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully